timuray hayırlı olsunn artık trafikte karşılaşırsak bi düt dersinde korna sesini duyarız![]()
eğer beyazsa inanrım ama kırmızıysa senden evvel alanlarda var. fuardan 2 gün sonra bakırköy sahilde beyaz gördüm fuarda berbat görünüyordu ama asfaltta deli bişiydi. beğendim.. sanada hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğiyle
Kenan Sofuoğlu 600 RR dan 1000RR a geçtiğinde arasındaki farkı
Bisikletle 600 cc lik motor arasındaki geçiş hissi ne benzetmişti.
12 motor tecrübenizden sonra Siz 1000rr a bindiğinizdeki hislerinizi ne ile ifade edersiniz. ?
tv muhabiri gibi sormuşsun :mrgreen:
Kenan Sofuoğlu 600 RR dan 1000RR a geçtiğinde arasındaki farkı
Bisikletle 600 cc lik motor arasındaki geçiş hissi ne benzetmişti.
12 motor tecrübenizden sonra Siz 1000rr a bindiğinizdeki hislerinizi ne ile ifade edersiniz. ?
Tabikide derim hatta beraber gezeriz zaten adanada tek siyah bende
Hayırlı, uğurlu olsun Timur abi :rendeer:
Güle güle kullan!
Allah kaza bela vermesin + kem gözlerden korusun :cat:
Motorunda ve sende gözü olanın gözü çıksın :cherry:
abi tek siyah 1000rr sende tek siyah 600rr'da bende yakarız vallahaa![]()