2007 R1 yollara çıktı

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben Fransa Yamaha'nın yerinde olsam sigarayı bırakın size motor verelim kampanyası başlatırım:mrgreen:

Elint;
üzülme diye söylemedim ama;
Burada hem sigara içip hem istediğin motora binebilirsin.
:) :) :) :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ya arkadaş fıransadaymış bende diyorum adam ithal ettiği malın geliş fiyatınımı üstüne asmış


utandım bak şimdi:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Elint;
üzülme diye söylemedim ama;
Burada hem sigara içip hem istediğin motora binebilirsin.
:) :) :) :)
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee::sas:: ::sas:: ::sas:: ::sas:: ::lolabove ::lolabove ::lolabove
ee fransaya taşınmak için neler gerekiyor.:silent:
niyeti bozdum fransaya taşınıyorum:queen: :queen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sigara öldürür.

Boz niyetini gel elint.
Beraber sigarayı bırakma kampanyası yaparız. :mrgreen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
r1- gsxr1000 tarzı veya zzr1400 motorlar düsünüyodum yakın zamanda fakat sonra düsündümki en iyisi honda gelmiş honda gitsin ve diyorumki r1 i alana kadar 1-1 buçuk sene bekleyip yeni cbr1000rr ın çıkmasını bekleyebilirim. hem zaten yeni çıkan bir aleti hemen gideyim alayım ilk ben sahibi olayım mantığıda yanlış. bi otursun piyasası hataları varsa çıksın ve ondan sonra... ben vfr800 kullanıyorum ve hiç onun kadar sağlam fren sistemine sahip motor görmedim seri üretimde. fotoğraflar için çok tesekkür ederim kendi adıma ellerine sağlık.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Glock
Deneme sürüşü için davetiyem geldi.
Nisan da hem CBR 1000 hem de 600 modellerinin ikisini de Le Mans pistinde deneyeceğim.
Tabii aksilik olmazsa.
(Bknz: Aksilik= Hanımdan İzin):)
Bol bol fotoğraf ve bilgi getiririm herhalde.
Mutlaka bu sürüşe katılmaya çalışacağım. Çünkü bende bu yaz makineyi değiştirmeye karar verdim.
Honda'nın yanısıra hemen hemen aynı günlerde Kawasaki,Suzuki ve Yamaha'nın 600cc modellerini de deneyeceğim.
Görüşlerimi o zaman sizlerle paylaşırım.
Kafanızda ki soru işaretlerine bir nebze de olsa katkı sağlar sanıyorum.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Fransa'da Yamaha daha ucuz diyorsun ama burada ise en pahalı motor Yamaha. Şu anda R1 fiyatı 34900 YTL yani 18950 EUR... Yani 5000 EUR dan fazla fark var... Üstelik birçok marka taksit bile yapmıyor. Gidip yok banka kredisi, yok kefil, yok protokol işleri ile uğraşman lazım. :pr:

Yamaha Fiyat Listesi
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
yamahanın liste fiyatı herzaman satış fiyatından fazladır. 2007 R6'yı bugun 26.500 ytl alınabiliyor. telefon açıp sormak her zaman en mantıklısı. neden böyle birşey yapıyorlar bilmiyorum
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fransa'da Yamaha daha ucuz diyorsun ama burada ise en pahalı motor Yamaha. Şu anda R1 fiyatı 34900 YTL yani 18950 EUR... Yani 5000 EUR dan fazla fark var... Üstelik birçok marka taksit bile yapmıyor. Gidip yok banka kredisi, yok kefil, yok protokol işleri ile uğraşman lazım. :pr:

Yamaha Fiyat Listesi

yamahanın liste fiyatı herzaman satış fiyatından fazladır. 2007 R6'yı bugun 26.500 ytl alınabiliyor. telefon açıp sormak her zaman en mantıklısı. neden böyle birşey yapıyorlar bilmiyorum

Ben daha önce fiyatlarla ilgili bir karşılaştırma sunmuştum.
Hatta resmi sisteme göre ikinci el fiyatlarını da vermiştim.
Bu motosikletlerin hangisi pahalı, hangisi ucuz? sorusu gereksiz bir sorudur.
Çünkü hangisi pahalı olursa olsun aralarındaki fark 100-200 euroyu geçmez.

Elimde 600cc sportivelerin en son güncellenmiş fiyat listeleri var.
Bu listeye göre bir tek Suzuki diğerlerine göre 1000 euro daha ucuz.
2007 model fiyatlara göre Yamaha bu gün için en pahalı motosiklet.
R6 2007 model fiyatı 11.200 euro
ZX6R 10.999 euro
CBR 600 RR 10.990 euro
Daytona 10.390 euro
Suzuki 9.999 euro

Yalnız Honda bu fiyatla piyasaya girince Yamaha'nın satışlarının düştüğü ve fiyatları aşağıya çekeceği konuşuluyor.

Çünkü Yamaha geçtiğimiz yıla model değiştirerek girmişti. Fakat Honda da modelini yeniledi.
Sanıyorum fiyatlar dengelenecektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aerodynamiği çok iyi yapmışlar.. gerçekten şık bir motor olmuş
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
13
yeni R1 tartısmaya gerek bıle yok yamahadan beklendği uzere super bi motor bırasda fıyatı dusuk olsa super olacak.ben ve benım gibi öğrencılerın bu motru alması nerdeyse imkansız ama işe baslyım evden önce evlenmekten önce yapıcağım ilk sey bı R1 veya CBR600rr almak olack
bu rada senin motorda supper
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Fena olmamış...:p Ama sigara içmeyenler ne yapsın.Bende öyle sigara bütçesi yok.:silent:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sigara içmeyelim arkadaşlar.
O parayla motorumuzu güzelleştirelim.:)

Binlik sınıfta tek ses getirecek modeli Suzuki yaptığı için şu an R1 ile çekişen tek model de Suzuki GSXR 1000

Suzuki modellerini önceki yıl değiştirmişti.

Ara model ya da geçiş modeli diyebileceğimiz, 750 cc sınıfında rakipsiz olan Suzuki,
defalarca ispatladığı pist performansı ile bu yıl R1' e büyük rakip olacak gibi gözüküyor.

Merak edenler için, Suzuki'nin bu modelinin Fransa satış fiyatı 13.699 euro.
Yani R1 den 100 euro daha ucuz.

GSXR1000_1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ya abi iyi hoşda suzukinin ön kafa grenajı motoru bitiriyo at gitsin diyor insan içinden ama r1 ne kadar yakışıklı duruyor. bu arada yamaha fiyatları indirmiş yeni r6 29 du 26.500 olmuş yani 24.500 veya 24 e alınabiliyo r6s ise 22 olmuş 20 ye alınabiliyo yani. :mrgreen: bu gidişle bitane r6 s sahibi olurum heralde honda biraz daha düşür beh yamahada indirir belki :mrgreen: bi daha honda almicam diye bi karar verdim çünki yedek parça meselesi kadar lanet bişey yok.yamaha öylemi ama hondanın 125 lik parçasının parası yamahanın 1000 lik motorun parçasına eşit.fark bu honda kazık onda diyorum yani.kedimde honda kullandım ama kaza yapan anlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla abi motor süper. Tam benlik:D:)

Ama abi arka tekerden çekseydin dahada güzel olurdu.Bence
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst