2007 R1 yollara çıktı

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz benim yollara çıktı dediğime bakmayın. Henüz bir tane bile yolda görmüş değilim.
Geçtiğimiz gün yazlık eldiven modellerine bakmak için motor mağazalarını dolaştım.
Tabii Yamaha'ya da uğradım.
Vitrinde motoru görünce önce R6 zannettim.
Mağazadan içeri girince R1 olduğunu anladım.
Daha önce katalog ve internet sitelerinde gördüğümüz R1 orada bana bakıyordu.
İşte size benim fotoğraf makinamdan, 2007 R1 görüntüleri.

Motorun üzerinde gördüğünüz karton fiyat etiketi. Arkasında ayda 290 euro taksitle yazıyor.
Buraya göre aylık sigara masrafına bu motora sahip olabiliyorsunuz.
Zaten ucuz olması nedeniyle Yamaha Fransa'da en çok satılan motosiklet olma özelliğine sahip.

Camın dışında gördüğünüz kırmızı şey de benim makina....

Sonradan düşündüm de benim ki daha güzel.(Ne de olsa benim):mrgreen:

dscn1349pe4.jpg


Önden görelim

dscn1348qp6.jpg


Arkadan da bakalım

dscn1350zf5.jpg


Gösterge tablosu.(Kontağı takıp açmak aklıma gelmedi.)

dscn1351nb3.jpg


Uzak plan önden görünüş.

dscn1360mq3.jpg


Sanatsal kaygılarla çektiğim bir foto..

dscn1352vf0.jpg


Sanat kaygım devam ediyor...

dscn1361jl4.jpg


Hala detaylardayız.

dscn1353oh5.jpg


Mankenimiz Jan Piyer bize motor nasıl tutulur göstersin. :)

dscn1359tk9.jpg


Başka detay isteyen olursa eklerim.
R6 modelleri çok tutulunca R1 modellerini de benzer yapmışlar. Egzoz değişik olmuş.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Kartonda yazan 13790 Euro satış fiyatı ise Türkiye'de motor fiyatları harbi kazık...:pr:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazık!

Kartonda yazan 13790 Euro satış fiyatı ise Türkiye'de motor fiyatları harbi kazık...:pr:


Benim bu forumdaki yazılardan anlamış olduğum kadarıyla Türkiye'de Yamaha biraz kazık!

Avrupanın ucuz denilebilecek motorlarından biridir Yamaha.
Örneğin Honda kullananlara parası var zengin süs yapıyor gözüyle bile bakarlar.
Aslında fiyat olarak Honda bir kaç yüz euro pahalıdır.
Yani aradaki fark çok fazla değildir.
Fakat Yamaha'yı aldığınız şartlarda Honda almanız biraz zordur.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Tabiki kazık.Şimdi bizde vergiler yüksek vs vs diyebilirsiniz ancak avrupadada vergiler yüksek.Bizde kar marjı yüksek zannedersem.

1 saat önce suzuki usa sitesindeki fiyatları görünce ağzımın suyu akmıştı.Benim GS 500 5.199 dolardı.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
patriote seninki daha güzel :mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
gercekten de r6 nin sisirilmis hali gibi geldi, renkler bile ayni yuh. oyle aman aman degisik sasirtici bir tasarim degil, teknik ozellikleri tabi ayri bir konu, tesekkurler :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler fotoğraflar için.Kataloglarda ve markaların internet sitelerinde gördüğümüz fotolardan daha iyi oluyor bizden birisinin çektikleri...
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
gercekten cok guzel bır motor yapmıslar we de sanırım 2007 r1 ıcın 10 mılyon $ harcamıslar teknolojısı ıcın ama tam emın degılım
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
buraya göre aylık sigara masrafına bu motora sahip olabiliyorsunuz.
abi böyle cümleler kurma yaww. bak burda depresif bir kişilige bürünüyorum:pr: :pr:



 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vallaha öle fransayı bilmem ama ingilterede 20 lik uzun marlboro 5 küsur paunt yani 14 ytl günde bir paket içen birinin aylık gideri 420 ytl bu fiyata 48 ay vade ile iyi bi alet alınır..
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
teşkrler eski farlar daha hoş görünüyordu ayrıca senin makina daha güzel.
:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun

patriote seninki daha güzel :mrgreen:

teşkrler eski farlar daha hoş görünüyordu ayrıca senin makina daha güzel.
:mrgreen: :mrgreen:

teşekkürler arkadaşlar.

Teşekkürler fotoğraflar için.Kataloglarda ve markaların internet sitelerinde gördüğümüz fotolardan daha iyi oluyor bizden birisinin çektikleri...

Ben de aynen senin gibi düşündüğüm için çektim fotoğrafları. Aslında çok basit bir iş yapıyormuşum, foruma koymaya değer mi? gibi düşüncelere kapılmadım değil.
Ama ben de orjinal fotoları daha çok seviyorum.


Sigara parası mevzusuna gelince.
Burada 1 paket sigara 5 eurodan başlıyor.
Bu nedenle söyledim.
Yoksa sizi üzmek gibi bir niyetim yoktu. Yanlış anlamayın..:)

Günde bir paket sigara içiyorsanız ayda 150 euro yapar.
Atıyorum 1000 euro peşin verip ayda 150 euro taksitle bu motoru alabilirsiniz.
Bu anlamda söyledim. Yanlış anlaşılma olmasın.:mrgreen:

Hoşunuza giderse denk geldikçe yeni modellerin fotolarını eklemeye devam ederim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ben Fransa Yamaha'nın yerinde olsam sigarayı bırakın size motor verelim kampanyası başlatırım:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Çok güzel makine.. En son zamlardan sonra fiyatlar iyice kabardı bizde.. Vergilerimiz çok uçuk..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evet çok güzel yapmışlar hatta ön kısmı bir kartalın bakışlarından alınmış sanki ama benim tercihim 1000RR dan yana tabi birde mondial 125 agk de iyi motor has motorda biraz titremesi fazla gibi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst