Fransa'da Yamaha daha ucuz diyorsun ama burada ise en pahalı motor Yamaha. Şu anda R1 fiyatı 34900 YTL yani 18950 EUR... Yani 5000 EUR dan fazla fark var... Üstelik birçok marka taksit bile yapmıyor. Gidip yok banka kredisi, yok kefil, yok protokol işleri ile uğraşman lazım.

r:
Yamaha Fiyat Listesi
yamahanın liste fiyatı herzaman satış fiyatından fazladır. 2007 R6'yı bugun 26.500 ytl alınabiliyor. telefon açıp sormak her zaman en mantıklısı. neden böyle birşey yapıyorlar bilmiyorum
Ben daha önce fiyatlarla ilgili bir karşılaştırma sunmuştum.
Hatta resmi sisteme göre ikinci el fiyatlarını da vermiştim.
Bu motosikletlerin hangisi pahalı, hangisi ucuz? sorusu gereksiz bir sorudur.
Çünkü hangisi pahalı olursa olsun aralarındaki fark 100-200 euroyu geçmez.
Elimde 600cc sportivelerin en son güncellenmiş fiyat listeleri var.
Bu listeye göre bir tek Suzuki diğerlerine göre 1000 euro daha ucuz.
2007 model fiyatlara göre Yamaha bu gün için en pahalı motosiklet.
R6 2007 model fiyatı 11.200 euro
ZX6R 10.999 euro
CBR 600 RR 10.990 euro
Daytona 10.390 euro
Suzuki 9.999 euro
Yalnız Honda bu fiyatla piyasaya girince Yamaha'nın satışlarının düştüğü ve fiyatları aşağıya çekeceği konuşuluyor.
Çünkü Yamaha geçtiğimiz yıla model değiştirerek girmişti. Fakat Honda da modelini yeniledi.
Sanıyorum fiyatlar dengelenecektir.