007 koyduğun resme hasta olduğumu ve wallpaper yaptığımı bilmeni isterim!başka varsa böyle hastası olurum valla!
Öncelikle tüm maxi scooter severlerin böyle seçimler yapmak zorunda kalmasını temenni ederim:mrgreen:
Öncelikle belirteyim,ben her 2 motorunda hastasıyım!seçim çok basit bence..rahatlık güvenlik(ABS) birde Honda olsun istiyorsan Silverwing,ama çok kendine özgü spor bir dizayn,brembo frenler,ayarlanabilir arka yükseklik,bunu yanı sıra güç ama daha sert bir seleyi tercih edeceksen bence Nexus...
cidden ikisi arasında kalsam bende ne yapacağımı şaşırırdım..ama bu olay tamamen senin kişisel zevkine kalıyor..çünkü 2 motorunda tribi farklı..kolay gelsin sana
Bu arada burgman 650 bambaşka bir olaydır,alabiliyorsan bencede onu al