2007 Gilera Nexus mu? 2007 Honda Silverwing 600 mu?

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
honda silverwing e yeni bi kasa ve yenilikler 2007de düşünülüyor mu? Bilen var mı?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
007 koyduğun resme hasta olduğumu ve wallpaper yaptığımı bilmeni isterim!başka varsa böyle hastası olurum valla!
Öncelikle tüm maxi scooter severlerin böyle seçimler yapmak zorunda kalmasını temenni ederim:mrgreen:
Öncelikle belirteyim,ben her 2 motorunda hastasıyım!seçim çok basit bence..rahatlık güvenlik(ABS) birde Honda olsun istiyorsan Silverwing,ama çok kendine özgü spor bir dizayn,brembo frenler,ayarlanabilir arka yükseklik,bunu yanı sıra güç ama daha sert bir seleyi tercih edeceksen bence Nexus...
cidden ikisi arasında kalsam bende ne yapacağımı şaşırırdım..ama bu olay tamamen senin kişisel zevkine kalıyor..çünkü 2 motorunda tribi farklı..kolay gelsin sana
Bu arada burgman 650 bambaşka bir olaydır,alabiliyorsan bencede onu al
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
104
HOnda Al sen alıcaksann..hem görünüş olarak üstün kullanısını rahatlıgını bilemem ama bide ne demişlerr Hondaaa Hayat OndAAaaaaAaa
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
117
şuan nasıl ikinci el runner çok rağbet görmüyorsa nexus unda geleceği benzer gözüküyor.


ya nasıl olur. 2. el runnerlar deli paralara satılıyor.. ama nexus ların fiyatı biraz ölüyor..
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Arkadaşım demek istediğim uzun vadede masraf çıkartmıyıcak motor almak istiyen kullanıcılar,ikinci elde Runner tercih etmez(hele 180 cc iki zamanlıysa) çünkü Runner kullanan adam motoru öldürmek için alır hava filtresiyle kayışıyla oynar,daha iyi kalksın diye ayrıca geçen seneye kadar tek süspansiyon üretilen Runner ların şasesinde yamulma olduğunuda göz önünde bulundurmak lazım ki bir motora 3000 ytl den fazla para veriyorsan diil şasesine,en ufak çiziğine bile bakarsın.
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Honda sağlamlık ve servis avantajıyla, konfor ile ön planda. Tasarımının eski olması dezavantajı. Buna karşın görünümü fena sayılmaz.

Diğer motorlarda parça ve servis sorunu olacaktır.

Trafik açısından Honda doğal olarak hantal kalıyor. İşte bu aşamada insan iki motor istemeye başlıyor. Eğer turing gibi kullanılmayacaksa, şehirlerarası fazla yol yapılmayacaksa, iki kişi fazla binilmeyecekse Honda şart değil. Şehir içi kullanım fazla ise yamaha Xmax iyi bir seçim olabilir.
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Honda Silverwing'in kasasinin ne zaman degisicegini bilsem , onu alicam ama internette bile ne zaman cikicagini yazmiyor!

Suzuki Burgman 650 alabilirim ama onunda kasasi senelerdir degismedi bu sene 400 cc liginin kasasi degistigine gore yakin zamanda oda kasa degistirecektir diye dusunuyorum!

Gilera Nexus kasasi en son degisen Maxi scooter.. Herkezin dedigi gibi ABS olmayisi beni dusunduryor fakar brembolarda ne kadar kotu olabilir? Konfor o kadar onemli degil tabii onemli ama Nexus bana yetebilir diye dusunuyorum sonucta her zaman arkama birini almayacagim icin selesinin cok sorun olacagini dusunmuyorum ama dedigim gibi eger Silverwing veya Burgman 650 nin kasalarinin ne zaman degisicegini bilirsem ozmn is degisir.. cunku almisken en iyisini almak istiyorum!

Yardim eden , fikirlerini belirten arkadaslara tesekkur ederim
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Silver Wing 2 kişi için ideal bir alet. Boyutları gerek şehir içi gerekse şehir dışı için çok uygun. Benim ilk motorum as 150 T-1 di. O yuzden daha rahat farkı anlayabiliyorum. Silver Wing'e binince gerek denge ve gerekse güvenliğin üst düzeyde olduğunu anlıyorsun. Bir kaç kazadan ABS sayesinde kurtuldum. Servis kalitesi de cabası. Paran varsa ve daha fazla özellik arıyorsan Burgman 650 al. Yoksa kesinlikle Silver Wing. Eğer Gilera alırsan bence bir müddet sonra daha fazlasını isteyeceksin ve motoru zarar edip satıp gene Burgman veya Silver Wing alıcaksın...
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Silver Wing 2 kişi için ideal bir alet. Boyutları gerek şehir içi gerekse şehir dışı için çok uygun. Benim ilk motorum as 150 T-1 di. O yuzden daha rahat farkı anlayabiliyorum. Silver Wing'e binince gerek denge ve gerekse güvenliğin üst düzeyde olduğunu anlıyorsun. Bir kaç kazadan ABS sayesinde kurtuldum. Servis kalitesi de cabası. Paran varsa ve daha fazla özellik arıyorsan Burgman 650 al. Yoksa kesinlikle Silver Wing. Eğer Gilera alırsan bence bir müddet sonra daha fazlasını isteyeceksin ve motoru zarar edip satıp gene Burgman veya Silver Wing alıcaksın...

MKirdal dusuncelerini belirttigin icin sagol.. Dedigim gibi Burgman 650 yi almayi dusunuyorum ama kasasinin degismesinden korkuyorum.. Ayni silverwing de olabilecegi gibi kasasi degisirse sinirim bozulur.. onun icin en son cikan Gilera Nexus'u dusundum ztn!
Yoksa Benimde aklimda Silverwing ve Burgman 650 var!! Cok kararsizim
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
Bence kasa değişimi otomobildeki kadar önemli değil motorda. Zaten yaparlarsa ufak tefek rötuşlar yapıyorlar. Tüm kasa çok farklı hale kesinlikle gelmez. Tutmuş bir kasa kolay kolay değişmez. Yine de sen bilirsin, zevk senin zevkin binecek olan sensin.
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Bence kasa değişimi otomobildeki kadar önemli değil motorda. Zaten yaparlarsa ufak tefek rötuşlar yapıyorlar. Tüm kasa çok farklı hale kesinlikle gelmez. Tutmuş bir kasa kolay kolay değişmez. Yine de sen bilirsin, zevk senin zevkin binecek olan sensin.

Internette Burgman 650 nin 2007 degisicegine dair bi'sey bulamadim.. olmadi burgman 650 alirim.. kasa degistiginde satip ustune biraz para koyup.. yeni kasasini alirim.

MKirdal Tesekkur ederim!

Bilmiyorum biraz daha arastirmak daha mantikli.. En sonunda gidip pisman olucagim bi'sey almazsam iyi olur
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
"Bilmiyorum biraz daha arastirmak daha mantikli.. En sonunda gidip pisman olucagim bi'sey almazsam iyi olur"

Kesinlikle doğru. Eğer Burgman 650 alırım diyorsan zaten kesinlikle Gilera falan seni kesmez. Sonra pişman olursun. Bayilere git. Aletlerin üstüne bir otur. Orasını burasını kurcala. Hangisiyle aranda bir elektrik oluşursa onu al...
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Gilera yavas veya cok mu konforsuz kalir diyorsun MKirdal
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gilera yı herkes beğenmiyo. nedenini merak ediyorum. speed tarzda olsun adamlar motosikletin duayeni. nexus da hondadan daha güzel ve konforlu. ayrıca 2. el olarak nexsus daha üstün. servis olarak hondayı 1 kişi beğenmiyor.işini düzgün yapmıyorlar.

tartışmasız her şeyiyle nexus arkadaşım.
motorda yamaha1 gilera 2
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
gileranın çok seri olduğunu, silverwingin ise hantal olduğunu duymuştum. Bende bu motorlardan birini almayı düşünüyorum. Ama insan karar vermekte zorlanıyor. Kesinlikle nexus daha vahsi. ama silverwing daha konforlu ve heybetli diye düşünüyorum. Ben açıkcası ne istediğime karar veremedim. Bazı arkadaşlar karşılaştırmadan dolayı kızmışlar ama bence çok mantıklı bir karşılaştırma. Birde servisin Honda da çok avantajlı olduğu aşikar. Özellikle Ankarada. Çünkü Nexus ankarada sayılı. İstanbulda dünya kadar olabilir ama ankarada az. Bide fren çok önemli. Bu sebeblerden dolayı benim tercihim silverwing ama işte bende şu kasası bi değişse diye bekliyorum. Nasıl olsa önümüz kış. Ama 2007 nin başında karar vericem. Sevgiler.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
gilera yı herkes beğenmiyo. nedenini merak ediyorum. speed tarzda olsun adamlar motosikletin duayeni. nexus da hondadan daha güzel ve konforlu. ayrıca 2. el olarak nexsus daha üstün. servis olarak hondayı 1 kişi beğenmiyor.işini düzgün yapmıyorlar.

tartışmasız her şeyiyle nexus arkadaşım.
motorda yamaha1 gilera 2

dostum sen yanlışlara denk gelmişsin bence hep..
yukarıda yazdığın cümlenin içindeki nexsus ve honda yazılarının yerlerini değiştirmen gerekiyor bence!!!

1-nexsusun mu 2. eli honda dan iyiymiş? emin misin?
2-nexsus mu hondadan konforlu? ömründe hiç bu motorların birinin üstüne oturdun mu?
3-servis? hondayı 1 kişi beğenmiyor öyle mi? allah aşkına sen türkiye de mi yaşıyosun?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
bence de yerlerini değiştirsen iyi olur. 2.el, servis , ve konfor. bunlar honda bin kat daha iyidir.
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Ben de bunları biraz araştırdım, ancak açık söyleyeyim Honda Silverwing 600'ü Burgman 650'ye bile tercih ederim... Sebebi ise görünüm (benim zevkime göre daha iyi, fiyat, tabii ki performansları benzer) Gilera ise bana göre X9'dan bile sonra geliyor...:cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
228
Bir maxi-scooter kullanıcısı olarak Önce Burgman diyorum, 650 executive alabilirsen en krali o. Sonra Silverwing gelir. Kasası değişşe bile inan anormal değişiklik olmaz.( örn 2006 nexus ile 2007 nexus neredeyse fark yok sinyaller değişmiş vs.) Gilera nexus süper bir makina, farklı bir tarzı var.
Sen binmeden karar verme derim. Ağır makinalar. Ayrıca fiyat olarak nexus ucuz kalır. Benim ilk öğrendiğim ne kadar pahalı o kadar iyidir.
Servis olarak ben Piaggiodan memnunum. Honda nasıl bilmiyorum ama şikayetleri okuyoruz buradan. Nexus Piaggio ile aynı servisi kullanıyor.

Ben binmeden alacak olsam ki bunu yapmam. Honda Silverwing alırdım. ABS varsa düşünmezdim ABS siz olanı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst