- Katılım
- 22 Ara 2006
- Mesajlar
- 600
Honda silver wing fjs 600
Selam.Biraz geç de olsa bende yorumumu yazayım istedim.' yıl önce runner 180 sp kullanıyordum.Geçen sene nexus ve şimdi silver wing kullanıyorum.Yani hepsini birer sene kullandım.Kıyaslama yapacak kadar tecrübem oldu herhalde.Bir tek şey söyleyeceğim.Silver wing asla hantal değil ve nexus ile kıyaslama kabul etmez.Burgman 650 kullanmadım ama silver sadece burgmanla kıyaslanabilir kanımca.
Selam.Biraz geç de olsa bende yorumumu yazayım istedim.' yıl önce runner 180 sp kullanıyordum.Geçen sene nexus ve şimdi silver wing kullanıyorum.Yani hepsini birer sene kullandım.Kıyaslama yapacak kadar tecrübem oldu herhalde.Bir tek şey söyleyeceğim.Silver wing asla hantal değil ve nexus ile kıyaslama kabul etmez.Burgman 650 kullanmadım ama silver sadece burgmanla kıyaslanabilir kanımca.