2007 en şeker motosiklet kullanıcısı

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
işte 2007 yılının en şeker motosiklet kullanıcısı :queen: :queen: :queen:

[YT]SGSBaw-PxW4[/YT]
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
kafası binbeşyüz olmuş :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim adamım bu ya hastayım buna :mrgreen: sürekli kafasında kaskla örnek motorcu :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bizim ailede favori videolardan biridir...Cep tlf. kayıtlı..Faydasını
çok görüyorum....

Misafirliğe gelen yaramaz yada ağlayan bebişleri bu videoyla durduruyorum ben..Şok etkisi yapıyo...Deneyin hak vereceksiniz..

Size kafa karıştırıcı bir ince ayrıntı..
Kullandığı makina enduro fakat kask chopper kaskı....Sizce...?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst