jeansatar Katılım 22 Kas 2005 Mesajlar 1,027 8 Ocak 2008 Konu Yazar #1 işte 2007 yılının en şeker motosiklet kullanıcısı :queen: :queen: :queen: [YT]SGSBaw-PxW4[/YT]
aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 8 Ocak 2008 #3 kafası binbeşyüz olmuş
just_hmz_26 Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 1,000 8 Ocak 2008 #8 aYe' Alıntı: kafası binbeşyüz olmuş Genişletmek için tıkla ... efendy_iso' Alıntı: bişey koklamış :mrgreen: buu Genişletmek için tıkla ... akburak1' Alıntı: kuruya vurmuş bu............... Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::queen::lus1:: Ne vermişler buna böyle ya:mrgreen:
aYe' Alıntı: kafası binbeşyüz olmuş Genişletmek için tıkla ... efendy_iso' Alıntı: bişey koklamış :mrgreen: buu Genişletmek için tıkla ... akburak1' Alıntı: kuruya vurmuş bu............... Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::queen::lus1:: Ne vermişler buna böyle ya:mrgreen:
APV41 Katılım 29 Eyl 2005 Mesajlar 4,008 8 Ocak 2008 #9 benim adamım bu ya hastayım buna :mrgreen: sürekli kafasında kaskla örnek motorcu :cat:
Sato8 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 449 8 Ocak 2008 #10 akburak1' Alıntı: kuruya vurmuş bu............... Genişletmek için tıkla ... kuruya vurduysa sakat onun işi
akburak1' Alıntı: kuruya vurmuş bu............... Genişletmek için tıkla ... kuruya vurduysa sakat onun işi
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 8 Ocak 2008 #11 Bu benım adamım ya ben yetıstırdım bunu )))))))))))))
hızlıcesi2 Katılım 26 Nis 2007 Mesajlar 1,755 8 Ocak 2008 #12 crayzboyone' Alıntı: Bu benım adamım ya ben yetıstırdım bunu ))))))))))))) Genişletmek için tıkla ... nasıl yetiştirmişsin :queen:herifin motoru yanıyo be duman çıkıyor arkasından :queen:
crayzboyone' Alıntı: Bu benım adamım ya ben yetıstırdım bunu ))))))))))))) Genişletmek için tıkla ... nasıl yetiştirmişsin :queen:herifin motoru yanıyo be duman çıkıyor arkasından :queen:
E euphrates Katılım 18 Kas 2007 Mesajlar 239 8 Ocak 2008 #14 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. GKN' Alıntı: 2 zamanlı sankim bu Genişletmek için tıkla ... egzantrik nerden peki?:queen:
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 8 Ocak 2008 #15 Bizim ailede favori videolardan biridir...Cep tlf. kayıtlı..Faydasını çok görüyorum.... Misafirliğe gelen yaramaz yada ağlayan bebişleri bu videoyla durduruyorum ben..Şok etkisi yapıyo...Deneyin hak vereceksiniz.. Size kafa karıştırıcı bir ince ayrıntı.. Kullandığı makina enduro fakat kask chopper kaskı....Sizce...?
Bizim ailede favori videolardan biridir...Cep tlf. kayıtlı..Faydasını çok görüyorum.... Misafirliğe gelen yaramaz yada ağlayan bebişleri bu videoyla durduruyorum ben..Şok etkisi yapıyo...Deneyin hak vereceksiniz.. Size kafa karıştırıcı bir ince ayrıntı.. Kullandığı makina enduro fakat kask chopper kaskı....Sizce...?