2007 Ducati Monster Kaldırımlarda!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bugün hayatımda ilk defa bir ducati monster topladım. evet evet o bir ducati'ydi:mrgreen:

bir yakınımız çocuğuna akülü almış. motorda kargo ile geldi. paketi bir açtı motor param parça. benimde bu işlere meraklı oldugumu biliyor. bana söyledi toplarmısın diye.

neyse topladım motoru.pek çalışıçagından umudum yoktu ama çalıştı valla:mrgreen:

motoru çalıştırınca o çocugun sevincini görecektiniz. :queen: ( birde sinyalleri farları yakmayı ögrenince kaldırımı şehir için trafigine çevirdi. sinyal verip dönmeler felan:mrgreen: )

halbuki okadar dedim başlangıç için 600 cc uygun degil. ilk önce sana bi 250 cc bulalım dedim ama dinlemedi. atladı monsterin tepesine.:mrgreen:

ya akülü makülü ama gaza aslınıca ön teker yerden kesiliyor. bende şok oldum. düşük devirlerde torku oldukça iyi:p :mrgreen:

işte bizim meşhur ducati monster( adamlar tıpkısının aynısı yapmışlar be . bu çinlilerden korkulur :mrgreen: )























:queen: :queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
süper görünüyor gerçekten. ELİNT eline sağlık.. cok sağlam işcilik çıkarmışsın... Paylaşım için teşekürler
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
grnt016id8.jpg

Kask niye yok. :farao: (252525)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
canım benim ya kimbilir şu an nasıl mutludur.
allah bozmasın yüzündeki gülümsemeyi.
güle güle kullansın. elint eline sağlık :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
mostwanted_57

merak etme o konuyu dile getirdim. temin edilecek:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Küçükken böyle bir motosikletim olsun çok isterdim ama olmadı:salut:
Umarım şanslı olduğunun farkındadır o sevimli ufaklık:)
Gerçekten de güzel cihaz:)Arkadaşa alkollü kullanmaması ve korumalarla birlikte ehliyetinin de tam olması gerektiğini hatırlatmışsındır umarım Gökhan:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
biz bu yaşımızda 500cc yüzü görmezler çocuk o yaşta 600cc üstelik monster sahibi oldu. ben böyle adaletin:pr:

:mrgreen:

merak etmeyin arkadaşar korumalar ile ilgileniyoruz. ya ikilemde kaldım . kaskı shoei mi alsak arai mi alsak ne dersiniz:mrgreen:

mostwanted_57

alacagın intikam yeterki böyle olsun. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet elint kask lazım kardeşe. bence bu kadar sevindirmişsin
kaskını da sen hediye et.yanlış anlama bu bir öneri:wiinkk:
duyduk ki komşunun oğlu benden görüp yoğurt kasesini kafasına geçiriyormuş evin içinde.
ben de motosikletçi olacağım, ablam gibi seni gezdireceğim diyormuş anneannesine.
bizde en azından bisiklet binerken taksın diye doğum gününde kask aldık.
ailesi doğum gününde aldığı en güzel hediye olduğunu söylüyor.
çocukta peşimden sevgilim diye koşuyor :cherry:
yani mutlu olduğunu sen düşün artık :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Sorumsuzluk. :cyclopsan

Küçücük çocuğun altına monstırı çekivermişsin. ::yanliss: Sözünü dinletemiyormusun. ::miiz::
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet arkadaşım geyik yapamıyoruz. bak barış abi zaten ters ters bakıyor:p
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ELINT, mostwanted_57, wykpy, BBRR, thedentist

 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
evet arkadaşım geyik yapamıyoruz. bak barış abi zaten ters ters bakıyor:p
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ELINT, mostwanted_57, wykpy, BBRR, thedentist


Barış abi baktı baktı gitti. Sorun yok. Devam... :cherry:

Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mostwanted_57, ELINT, sanny, wykpy, thedentist



Büyük patron geldi :mrgreen:

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mostwanted_57, Skullhunter, free_ride, by_MaViM, sanny, thedentist



Erhan abi de gitti :cherry:

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mostwanted_57, free_ride, sanny, thedentist
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Birisi mod mu dedi:)Arkadaşlar şaka maka konu ikili sohbete dönmesin:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst