- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
bugün hayatımda ilk defa bir ducati monster topladım. evet evet o bir ducati'ydi:mrgreen:
bir yakınımız çocuğuna akülü almış. motorda kargo ile geldi. paketi bir açtı motor param parça. benimde bu işlere meraklı oldugumu biliyor. bana söyledi toplarmısın diye.
neyse topladım motoru.pek çalışıçagından umudum yoktu ama çalıştı valla:mrgreen:
motoru çalıştırınca o çocugun sevincini görecektiniz. :queen: ( birde sinyalleri farları yakmayı ögrenince kaldırımı şehir için trafigine çevirdi. sinyal verip dönmeler felan:mrgreen: )
halbuki okadar dedim başlangıç için 600 cc uygun degil. ilk önce sana bi 250 cc bulalım dedim ama dinlemedi. atladı monsterin tepesine.:mrgreen:
ya akülü makülü ama gaza aslınıca ön teker yerden kesiliyor. bende şok oldum. düşük devirlerde torku oldukça iyi
:mrgreen:
işte bizim meşhur ducati monster( adamlar tıpkısının aynısı yapmışlar be . bu çinlilerden korkulur :mrgreen: )











:queen: :queen:
bir yakınımız çocuğuna akülü almış. motorda kargo ile geldi. paketi bir açtı motor param parça. benimde bu işlere meraklı oldugumu biliyor. bana söyledi toplarmısın diye.
neyse topladım motoru.pek çalışıçagından umudum yoktu ama çalıştı valla:mrgreen:
motoru çalıştırınca o çocugun sevincini görecektiniz. :queen: ( birde sinyalleri farları yakmayı ögrenince kaldırımı şehir için trafigine çevirdi. sinyal verip dönmeler felan:mrgreen: )
halbuki okadar dedim başlangıç için 600 cc uygun degil. ilk önce sana bi 250 cc bulalım dedim ama dinlemedi. atladı monsterin tepesine.:mrgreen:
ya akülü makülü ama gaza aslınıca ön teker yerden kesiliyor. bende şok oldum. düşük devirlerde torku oldukça iyi
işte bizim meşhur ducati monster( adamlar tıpkısının aynısı yapmışlar be . bu çinlilerden korkulur :mrgreen: )











:queen: :queen:
