- Katılım
- 23 Mar 2007
- Mesajlar
- 279
muauahahahah
çok iii ya motor harika
ama geyikler daha güzel 
Birisi mod mu dediArkadaşlar şaka maka konu ikili sohbete dönmesin:wiinkk:
ben topiklerde geyik yapmamak için kendimi zor tutuyorum :cyclopsan
siz benden beter çıktınız valla :cherry:
hem duydunuz mu giderken sağda dönerken solda geyik cafe açılmış :cat:
Gökhan cığımmmmmmmmmm, kankammmmmm sana da alalım bundann :mrgreen:
Ne kadarmış söyle sevabına ben alırım sana :queen: :queen:
ben topiklerde geyik yapmamak için kendimi zor tutuyorum :cyclopsan
siz benden beter çıktınız valla :cherry:
hem duydunuz mu giderken sağda dönerken solda geyik cafe açılmış :cat:
havada 25 karakterlik aşk kokusu var![]()
3.500 ytl'cik canım. senin motordan pahalııı:queen: :queen:
Hadi canım :cyclopsan Hay yarabbim velede bak sennn :mrgreen: :mrgreen: Gökhan görüyor musun sen bi Today bile alamazken, o nasıl motorlara biniyor :queen: Allah bilir sen şimdi çocuktan, ver bi kere süreyim diye diye çalıyorsundur motoru :queen: :queen: :queen:
Darısı sana inşallah![]()
![]()
![]()
O çocuk bi daha iflah olmaz.Şimdiden başlayan 17 yaş ehliyet sınırını nasıl beklerki?:mrgreen: