2007 Ducati Monster Kaldırımlarda!

Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Bence de Elintle mostu bi arada bırakalım, aşk yaşasınlar. Çok güldüm ahahah :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ben topiklerde geyik yapmamak için kendimi zor tutuyorum :cyclopsan
siz benden beter çıktınız valla :cherry:
hem duydunuz mu giderken sağda dönerken solda geyik cafe açılmış :cat:

havada 25 karakterlik aşk kokusu var :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ben topiklerde geyik yapmamak için kendimi zor tutuyorum :cyclopsan
siz benden beter çıktınız valla :cherry:
hem duydunuz mu giderken sağda dönerken solda geyik cafe açılmış :cat:

o kafeyi hiç sevmiyorum biliyormusun. servis falan kötü. pahalıda hem.



bakalım bu işin sonu nereye gidecek :cherry: :queen:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
güle güle kullansın. yakışmış ama 1 sene sonra ufak gelir gibi
zaten şimdi bile biraz ufak gibi motor
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
çocuk hala motora biniyor. dün akşamdan bu yana 1000 km yaptı sanırım.

1000km bakımına götürme zamanı geldi:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gökhan cığımmmmmmmmmm, kankammmmmm sana da alalım bundann :mrgreen:
Ne kadarmış söyle sevabına ben alırım sana :queen: :queen:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Gerçekten hoş bir oyuncak, biz 24 yaşında zor kavuştuk motorumuza.Kardeşimiz çok şanslı:bounce:

ben topiklerde geyik yapmamak için kendimi zor tutuyorum :cyclopsan
siz benden beter çıktınız valla :cherry:
hem duydunuz mu giderken sağda dönerken solda geyik cafe açılmış :cat:

havada 25 karakterlik aşk kokusu var :p

Esprilerin harika, gülmekten karnıma ağrılar girdi :p :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
3.500 ytl'cik canım. senin motordan pahalııı:queen: :queen:

Hadi canım :cyclopsan Hay yarabbim velede bak sennn :mrgreen: :mrgreen: Gökhan görüyor musun sen bi Today bile alamazken, o nasıl motorlara biniyor :queen: Allah bilir sen şimdi çocuktan, ver bi kere süreyim diye diye çalıyorsundur motoru :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hadi canım :cyclopsan Hay yarabbim velede bak sennn :mrgreen: :mrgreen: Gökhan görüyor musun sen bi Today bile alamazken, o nasıl motorlara biniyor :queen: Allah bilir sen şimdi çocuktan, ver bi kere süreyim diye diye çalıyorsundur motoru :queen: :queen: :queen:

yok kankü okadarda degil. today alcak ekomoni var. ama 1.78 boy ile today binersem görüntüyü düşünemiyorum.

İnat ettim başlangıç motorum cbf 250 olacak:p

akülüde olsa motor toplamak gerçekten süper birşeymiş ya. :mrgreen:
motoru çalıştırdıgımda çocugun sevincini görcektin yerinde duramıyordu.:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
O çocuk bi daha iflah olmaz:) .Şimdiden başlayan 17 yaş ehliyet sınırını nasıl beklerki?:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst