tabiki yardım ederim,
ben bu işi zor öğrendim açıkçası, 2 zamanlı bi motorun varsa ve türkiyede parçası yoksa işin zor
işten anlayan çok ustada yok anlayanlarda ya bıkmış bunlardan yada yüksek fiyatlara çalışıyolar..
söke taka öğendik ve ortaya güzel bişeyler çıktı
sölediğim giib r6 almak için sattım yoksa satmazdım..
şu sıralar motorum yok, daha yeni bi motora yüklü para verdiğim için bütçemde kısıtlı,
arkadaşlar al bi scooter 3-5 ay bin soora bakasın büyük makina diyolar
ama ben 2 zamanlı bişeymi alsam diye ikilemdeyim
şöle motoru patlamış yamulmuş bi gfr yada rs

kaşınıyorum gene
