2007 başlarnda topladıım motorum..

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tabiki maddi imkanlar önemli ama ben olsam o kadar uğraştıktan sonra satamazdım herhalde.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben onun grenajsız halini bile beğenmiştim...
Eğer Türkiyede kalacak olursam ki çok düşük bir ihtimal , başka bir motor toplamayı düşünüyorum...
Yardım edersin dimi Gökhan....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tabiki yardım ederim,
ben bu işi zor öğrendim açıkçası, 2 zamanlı bi motorun varsa ve türkiyede parçası yoksa işin zor
işten anlayan çok ustada yok anlayanlarda ya bıkmış bunlardan yada yüksek fiyatlara çalışıyolar..
söke taka öğendik ve ortaya güzel bişeyler çıktı
sölediğim giib r6 almak için sattım yoksa satmazdım..
şu sıralar motorum yok, daha yeni bi motora yüklü para verdiğim için bütçemde kısıtlı,
arkadaşlar al bi scooter 3-5 ay bin soora bakasın büyük makina diyolar
ama ben 2 zamanlı bişeymi alsam diye ikilemdeyim
şöle motoru patlamış yamulmuş bi gfr yada rs :)
kaşınıyorum gene :)
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Guzel Motormus benım motorda bıraz devırden dustu ve bakıma ıhtıyacı var ama bende ımkan yok mekan olarak kıs gelsın arkadasların garajında kendım halledecegim cunku ne kadar zevklı bır ugras oldugunu arabalarımdan biliyorum.
Ellerine saglık paylastıgın için teşekkurler
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
iyi iş çıkarmışsın.

daha iyi imkanlarda daha iyi motorlar da toplarsın inşallah.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GKN
Kaşın kaşın... Bulsan Cagiva mito derdim ama bulması zor... Rs daha bulunabilir bir motor rs düşünebilirsin... Ya da ne bilim scooter alacağına al benimki gibi bir makine , tepe tepe kullan :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ellerine saglik.. Bende benimkiyle ugra$iyorum $u anda.. Bir ara satmaya niyetlendim sonra vazgectim, kiyamadim. Boyatmi$tim icime sinmedi boyasi, kendi ellerimle zimparaladim, boyayida halledicez insallah bu hafta :)

Satmayı düşünürsen haberim olsun arkadaşım patlak olsada olur :)
İştersen patlat sonra pazarlığa oturalım :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
GKN uSta bu motorun aynIsIndan buLabiLirmiSin bana.:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GKN sanırım bız senınle tanısmıstık göztepe bp nın orda bulusmustuk bır aksam senın motora bakmak ıcın ön kafa granaj yoktu hatta resım lerden cıkarttım tabı o sensen eyer neyse ellerine sağlık
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vala süper olmuş eline saglık ama ucuza gitmiş beeeeeaaah:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
topic yeniden gündeme gelmiş:):):)
o zman madem konu açıldı GKN sen boş durma bana da topla bişiler....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst