- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #1
biraz önce bi arkadaş bi başlık açmış motor yapan varmı diye
bende elimdeki fotolarla motorumu yopladıım aşamaları ölümsüzleştiriyim dedim:cat:
tabiki o şimdi yeni sahibinde, adam rengibi bile deiştirmiş..:queen:,
hurdadan başlıyoruz ve hayaata...
işte serüven bööle
uzun bi revizyon süresiydi, motorundan debriyajından boyasına ellerimle yaptım emek verdim, kimi zaman beceremedim ümitsizliğe kapıldım..
ama sonuçta güzel bi çalışma ortaya çıkmıştı:cat:
satalı 2 aydan fazla oldu, geçte olsa paylaşim dedim, şu an motorum yok bellimi olur belki bi delilik daha yaparım:queen::queen:
bende elimdeki fotolarla motorumu yopladıım aşamaları ölümsüzleştiriyim dedim:cat:
tabiki o şimdi yeni sahibinde, adam rengibi bile deiştirmiş..:queen:,
hurdadan başlıyoruz ve hayaata...
işte serüven bööle
uzun bi revizyon süresiydi, motorundan debriyajından boyasına ellerimle yaptım emek verdim, kimi zaman beceremedim ümitsizliğe kapıldım..
ama sonuçta güzel bi çalışma ortaya çıkmıştı:cat:
satalı 2 aydan fazla oldu, geçte olsa paylaşim dedim, şu an motorum yok bellimi olur belki bi delilik daha yaparım:queen::queen:
Son düzenleme: