2007 başlarnda topladıım motorum..

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
biraz önce bi arkadaş bi başlık açmış motor yapan varmı diye
bende elimdeki fotolarla motorumu yopladıım aşamaları ölümsüzleştiriyim dedim:cat:
tabiki o şimdi yeni sahibinde, adam rengibi bile deiştirmiş..:queen:,

hurdadan başlıyoruz ve hayaata...

spa0013ir0.jpg


spa0014ys1.jpg


spa0015up0.jpg


spa0016mm7.jpg


spa0017ct2.jpg


spa0012lc1.jpg


spa0073ti9.jpg


spa0011qh9.jpg


spa0031hy5.jpg


spa0032lg5.jpg


spa0034ms8.jpg


spa0035xm0.jpg


spa0036oi1.jpg


spa0037dy3.jpg


spa0038ln6.jpg


spa0039ol6.jpg


spa0040ig8.jpg


spa0041th3.jpg


spa0062if2.jpg


spa0063qd5.jpg


spa0064xw2.jpg


spa0067ut7.jpg


işte serüven bööle:)
uzun bi revizyon süresiydi, motorundan debriyajından boyasına ellerimle yaptım emek verdim, kimi zaman beceremedim ümitsizliğe kapıldım..
ama sonuçta güzel bi çalışma ortaya çıkmıştı:cat:
satalı 2 aydan fazla oldu, geçte olsa paylaşim dedim, şu an motorum yok bellimi olur belki bi delilik daha yaparım:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
seni kutluyorum arkadaşım bravo gerçektten mükemmel olmuş. ama satmana üzüldüm işalla maddi imkansızlıklardan dolayı dildir. kaç liraya sattın kaç modeldi felan biraz özellik ve açılım yaparsan çok sevinirim. ellerine sağlık çok yakışıklı olmuş.:cat::cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
elerine sağlık gökhan sanırım yamaha'yı almak için sattın nese sen baya anlıyosun motor işinden kalfan olmak isterdim:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
teşekkürler herkeze
98 model gilera gfr 125 ti motürüm
34 hp 6 vites 2 zamanlı exup lı keyifli bi motordu
motoru standart topladım renkleri de kendi zevkime göre seçtim
kafaya takmıştım bu motoru bişeyi inat ettiğim zaman uğraşmayı seviyorum
melo nunda dediği gibi r6 yı almak için satmıştım..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel boyamışsın . Ayrıca renk seçimlerinde güzel bravoo:cat:
(Jantların rengine bittim:cherry:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
teşekkürler herkeze
98 model gilera gfr 125 ti motürüm
34 hp 6 vites 2 zamanlı exup lı keyifli bi motordu
motoru standart topladım renkleri de kendi zevkime göre seçtim
kafaya takmıştım bu motoru bişeyi inat ettiğim zaman uğraşmayı seviyorum
melo nunda dediği gibi r6 yı almak için satmıştım..

bu makinayı kaçırdım için çok üzgünüm. kime sattın ben ondan alayım...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sattığım çocuk boyadı makinayı
motorunuda yalan etmiş yeniden topluyodu, yağsız bırakmış
ama görüşmek istersen telini veririm satıyomu satmıyomu haberim yok
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sattığım çocuk boyadı makinayı
motorunuda yalan etmiş yeniden topluyodu, yağsız bırakmış
ama görüşmek istersen telini veririm satıyomu satmıyomu haberim yok



sorması ayıptırda ben yinede sorayım:p kaça verdin o aleti güzel motor ama
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
2.5 a sattım
900 e aldım 1.5 a bana maal oldu, harcadığım emeği tabiki saymıyorum :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
ellerine sağlık gerçekten motorunu yeniden diriltmişsin bende eski bir gfr fan ıyım =) inşallah hayırlısıyla yeni motoruna biran önce kavuşursun
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
öbür başlığa açsan olcaktı ama olsun.baya güzel olmuş.tebrikler.keşke satmasaydın ama tabi yeni almak da ayrı bişi.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ellerine saglik.. Bende benimkiyle ugra$iyorum $u anda.. Bir ara satmaya niyetlendim sonra vazgectim, kiyamadim. Boyatmi$tim icime sinmedi boyasi, kendi ellerimle zimparaladim, boyayida halledicez insallah bu hafta :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Walla en sonki hali çok güzel olmuş :mrgreen: Bendede Gilera MX-R125 vardı aldığımda piston sekman yan debriyaj kapağı balata falan istiyordu Sivasta Gilera parçası bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer :) Bulduysamda sıfır fiyatına çıkma oluyor. Motor 93 modeldi ve üretimden kalkmış o yıldan sonra parça sorunundan dolayı aldığım gibi geri verdim
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
GKN senin motosikletin resimlerini bikepics sitesinde görmüştüm çok beğenmiştim demek kendin o hale getirmişsin onu da buradan öğrenmiş oldum. Vallahi tebrikler harika bir çalışma yapmışsın özellikle rengi jant ve grenaj uyumu çok hoşuma gitmişti. Bu motosikletini satıp galiba r6 almıştın. O motosiklette (şimdi burda bahsedip moralini bozduysam özür dilerim) çalınmıştı, zannedersem hala bulunamadı... Umarım en kısa zamanda bulunur... Tekrardan kendi imkanlarınla böyle bir çalışma yaptığın için tebrikler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst