işte bu kadar
hiçbir zaman güvende olmayacağız motorizeler olarak...!
kasko ve araç takip sistemi şart abicim...!
İlk mesajı senin yazmanda gayet ironik bir durum dostum be...valla düşündükce üzülüyorum halen...sen artık sineye çektin belki ama ben kabullenemiyorum...en kısa zamanda güzel bir motorla seni görmek istiyorum...
hakikatten ne zaman böyle bir haber okusam aklıma gkn geliyor ,hala beddua ediyorum o şerefsizlere
son 1 dakikayı izleseymişiz yetermiş 4 dakikanın 3 dakikası hava cıva
ama ben 1 dakika 10 saniye kala görüntüye giren amcaya dikkat çekmek istiyorum. yürüşüyü hele hele karşıdan karşıya geçişi türk e benziyor![]()
adamlar nası kaldırıolar motoru onu anlamadım ya
benim motor 120 kilo ıkınarak kaldırdık 2 kişi
bak uyuz oldum şimdi nerde polis nerde adamın motorunu çalarlar götürürler polisler uyur biz 1 saatligine bi yere gideriz ehliyeti yeni kazanmışız gelir polisler bizi yakalar ben bu aynasızlara çok uyuz olmaya başladım yalnız heee bundan sonra tek kural var KAÇANIN ANASI AGLAMAZ ve motoruma bi tane disk kilidi alıcam ve alarm inşallah çalmazlar çok korkmaya başladım walla
bak uyuz oldum şimdi nerde polis nerde adamın motorunu çalarlar götürürler polisler uyur biz 1 saatligine bi yere gideriz ehliyeti yeni kazanmışız gelir polisler bizi yakalar ben bu aynasızlara çok uyuz olmaya başladım yalnız heee bundan sonra tek kural var KAÇANIN ANASI AGLAMAZ ve motoruma bi tane disk kilidi alıcam ve alarm inşallah çalmazlar çok korkmaya başladım walla