2007 600RR 20 Saniyede Çalınıyor...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[YT]D96QM-lzLM8&[/YT]


Sadece 20 saniyede paket oluyor...Bir yere kilitlemediğiniz sürece motosikletlerimiz (ağır değilse) dahili ve harici bedhahların malı olacaktır...:p


MD Arctura sağol...:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
işte bu kadar
hiçbir zaman güvende olmayacağız motorizeler olarak...!
kasko ve araç takip sistemi şart abicim...!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işte bu kadar
hiçbir zaman güvende olmayacağız motorizeler olarak...!
kasko ve araç takip sistemi şart abicim...!

İlk mesajı senin yazmanda gayet ironik bir durum dostum be...valla düşündükce üzülüyorum halen...sen artık sineye çektin belki ama ben kabullenemiyorum...en kısa zamanda güzel bir motorla seni görmek istiyorum...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hakikatten ne zaman böyle bir haber okusam aklıma gkn geliyor ,hala beddua ediyorum o şerefsizlere
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay kansızlar vay, bu motorun sahibine değil ama bizim arkadaşlarımız geldi aklıma onlara tekrar tekrar üzüldüm, nice umutlarla alınan, uğruna kredi borcu altına girilen, çile çekilen, bakımıyla servisiyle yedek parçasıyla uğraşılan alet 20 saniyede uçup gidiyor, çok yazık. :pr:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu kadar kolay olacağını hiç tahmin etmemiştim. Bunların gözü birşey görmezki, bağladığın yerden söker götürür. Herhalde bizzat görmediğin yere bırakmıyacaksın.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
son 1 dakikayı izleseymişiz yetermiş 4 dakikanın 3 dakikası hava cıva:p

ama ben 1 dakika 10 saniye kala görüntüye giren amcaya dikkat çekmek istiyorum. yürüşüyü hele hele karşıdan karşıya geçişi türk e benziyor:p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
Allah sahibine sabır versin insan çıldırır yaaa :pale:


ilahi 5x alemsin sen yaaaa :queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
gitti güzelim motor bide düsünsenize sizingidiyo ve böyle kameraya bakıyorsunuz ne kötü :pale:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
bak uyuz oldum şimdi nerde polis nerde adamın motorunu çalarlar götürürler polisler uyur biz 1 saatligine bi yere gideriz ehliyeti yeni kazanmışız gelir polisler bizi yakalar ben bu aynasızlara çok uyuz olmaya başladım yalnız heee bundan sonra tek kural var KAÇANIN ANASI AGLAMAZ ve motoruma bi tane disk kilidi alıcam ve alarm inşallah çalmazlar çok korkmaya başladım walla
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
İlk mesajı senin yazmanda gayet ironik bir durum dostum be...valla düşündükce üzülüyorum halen...sen artık sineye çektin belki ama ben kabullenemiyorum...en kısa zamanda güzel bir motorla seni görmek istiyorum...

hakikatten ne zaman böyle bir haber okusam aklıma gkn geliyor ,hala beddua ediyorum o şerefsizlere

anmayın abi beni böle şeylerle:queen:
kredimi bitirim alıcam artıkın bi motür
ii yada kötü:):cat:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
58
adamlar nası kaldırıolar motoru onu anlamadım ya
benim motor 120 kilo ıkınarak kaldırdık 2 kişi
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
son 1 dakikayı izleseymişiz yetermiş 4 dakikanın 3 dakikası hava cıva:p

ama ben 1 dakika 10 saniye kala görüntüye giren amcaya dikkat çekmek istiyorum. yürüşüyü hele hele karşıdan karşıya geçişi türk e benziyor:p


Aynen ben de görür görmez aha Türk la bu dedim.:queen:

adamlar nası kaldırıolar motoru onu anlamadım ya
benim motor 120 kilo ıkınarak kaldırdık 2 kişi


Gözü dönmüş adam herşeyi yapar. Herifler göbekleri düşme pahasına nasıl çekiyolar aleti. O anda adrenalin de artıyor tabii heyecenla birlikte güç artması olur.:)

Ama gerçekten yazık. Hadi küçük motor olsa sineye çek de böyle pahalı aletlerin çalınması trilyoner değilsen sineye de çekilmez be abi.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
::rantinp:
bak uyuz oldum şimdi nerde polis nerde adamın motorunu çalarlar götürürler polisler uyur biz 1 saatligine bi yere gideriz ehliyeti yeni kazanmışız gelir polisler bizi yakalar ben bu aynasızlara çok uyuz olmaya başladım yalnız heee bundan sonra tek kural var KAÇANIN ANASI AGLAMAZ ve motoruma bi tane disk kilidi alıcam ve alarm inşallah çalmazlar çok korkmaya başladım walla

::angry2::arkadasım ne sacmalıyon sen ya ne alakası var polıslerle polısın ne sucu gunahı vr neyıne uyuz oluyon boyle hareketlerle ve yazılarla dıger arkadaslarda da polıslere karsı antısempatı uyandırma her sokaga bı polıs mi dikilsin once halk bılınclı olcak o kadar esnaftan kımse gormuyo vatandaslardan goren olmuyo veya gorenlerde can korkusundan mudahale edılmıyo suc polisin
herkes iğneyi cuvaldızı nereye kıme batıracagını bılsın polıser askerler bızım can mal guvenlıgımız için var keyfıyattan degıl kımse keyfınden sabaha kadar calısmaz bırazdaha duyarlı olalım yazdıklarımıza dıkkat edelım....::ranntign

buyuk olasılıklada aracta calıntıdır aracın fiyatı 30.000€ cıvaında chrysler cunku voyoger olması lazım yazım hatası olabılır ısımde kusura bakmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ıkrkcı ayrımı yaparım tabi seresiz zenciler sizi hırgıslar =) lan azım acık kaldı bea
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bak uyuz oldum şimdi nerde polis nerde adamın motorunu çalarlar götürürler polisler uyur biz 1 saatligine bi yere gideriz ehliyeti yeni kazanmışız gelir polisler bizi yakalar ben bu aynasızlara çok uyuz olmaya başladım yalnız heee bundan sonra tek kural var KAÇANIN ANASI AGLAMAZ ve motoruma bi tane disk kilidi alıcam ve alarm inşallah çalmazlar çok korkmaya başladım walla

bu aynasız kelime hiç yakışmamış . amerikan sineması repliklerine özenmemek lazım bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst