2007-2008 model SS tavsiyesi(600 cc)

SİZCE EN İYİ HANGİSİ ?


  • Kullanılan toplam oy
    23
  • Anket kapatılmış .
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
18
eyvallah yorumlar için teşekkürler çok mantıklı güzel yorumlar var ....

tabi bazılarıda soru sorduk diye dövmekten beter etmiş :)

thanks...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

daytona pek yok türkiyede :salut:

:) :) :)

sahibinden.com da 1 tanecik var sadece :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst