2007-2008 model SS tavsiyesi(600 cc)

SİZCE EN İYİ HANGİSİ ?


  • Kullanılan toplam oy
    23
  • Anket kapatılmış .
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
18
1=0-100 de en iyisi
2=yakıtta en iyisi
3=en yakışıklısı :bounce:
4=parça kalitesi en iyi ve ucuz olanı
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
18
kawazakiyi fiyatı ve bide tipini şahsen beğenmediğim için yazmadım :) ama haklsın...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Bu arada MT hosgeldın, ılk önce kendını tanıtsan, buradakı ınsalar sana daha cok yardımcı olurlardı
2=yakıtta en iyisi
3=en yakışıklısı
4=parça kalitesi en iyi ve ucuz olanı (bu maddeyı kafandan sıl at)
Suzuki gsxr600
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
1=0-100 de en iyisi
2=yakıtta en iyisi
3=en yakışıklısı :bounce:
4=parça kalitesi en iyi ve ucuz olanı

1-600cc de bir ss, icin 0.2saniye fark eder bu deger. Bunu da pro olmayan biri anlayamaz. Gereksiz bir kistas.
2-yine pek farketmez,farki zor anlarsin. Belki 4yerine 2 silindir olursa bir miktar az olabilir.
3-Bana yakisikli gelen sana gelmeyebilir. Kisiye gore degisir. Bence r6.
4-Hem kaliteli hemde ucuz olan nasil oliyormus, ben de merak ettim simdi.
Umarim yardimci olmusumdur :)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
18
ben ztn parça kalitesi olarak sordum fiyat değil genede sağol kardeşim...
 
Katılım
23 Ocak 2013
Mesajlar
160
Hem racing motor istion hem yakıt düşünüon tüp taktır bari motora
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
ozetle bana gore:
gucte ve kalitede gsxr
Tipte r6
kullanislilik,kolaylik,servis 600rr
Tarz ninja
Fiyatta ise Hicbirisi (saf ss olmasalar da,600f veya hyo fiyat olarak cok daha makul).
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
18
2007 suzuki gsx r 600 için en uygun yakıt hangisi... bide 100 km de kaç lt benzin içer :) bilen var mı?
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Kafanda hala böyle soru işaretleri varsa, ne kadar yaktığını vs bilmiyorsan bence hiç 600 lük motor işine girme kardeşim sen. Kendine yazık edersin.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yakıt sarfiyatı kullanıcının sürüş şekline göre değişiklilkler gösterir. Ortalama yakıt sarfiyatı zaten motorun teknik özelliklerinde yazar. Yanii %100 şukadar kilometrede şukadar yakar denemez herşey kullanıma göre değişicek sonuçta. 0-100 de en iyisine gelince kalkışlar ve hızlanmalar kadar SÜRÜCÜ faktörü en büyük rol dür. Kötü bir sürücü en iyi motoru bile kaplumbağaya çevirir kanımca saygılar
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
bu arada suzuki de benzin göstergesi yok :) benzin azalınca lamba yanıyor ve 40 km civarı gidiyor :d
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
4.6-6.4 arası yaktım ben. 50kurus? 11lt/100km neredeyse. maasallah. nasıl bır kullanım tarzıyla bu kadar yakıyorsunuz, merak ettım valla :) her vites 15000 dd ıle kullansan heralde anca o kadar yakar ki tum depoyu bu sekılde bıtırıyorsanız ben o makıneye de acırım yahu :)


0-100 baslangıcta senı asar kardesım.kıcını basını tutmak kolay degıl o kadar :) bu yuzden salıselık hesapları sımdılık bosver :)
yakıt olarak 1.6 arabadan bıraz daha az yakarsın yakın hesap olarak ama 250lılıkten gecerken yakıtı pek dusunme yoksa oha lan ben bu paraya 1 ay ıdare ederdım dersın sonra :)
parca olarak honda alt klasmanda cok uygun lakın 600-1000lıklerde dıger fırmalardan bıraz daha ucuz olsa da yıne de cbr250den alakasız pahalı maalesef.bu yuzden gozun gıbı bakacaksın motoruna.lakın parca gelme surelerı cok farklı.japonyadan 1 haftada parcam geldı mesela.dıger fırmalarda bu sure bıraz hayal :)
yakısıklı? bunu kendıne soracaksın :)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
Bende senin gibi dusundum bakdim arastirdim ve 3 gun once 600 rr aldim iyikide almisim umarim sende honda alirsi :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
0 almayacaksan bu soru çok saçma bence.
Grenajı ötekinden 200lira daha ucuzmuş.
Yok diğerlerine göre 0,1sn daha hızlıymış.
Bunlar boş işler :)
Hangisinin temizini bulursan onu alacaksın, en mantıklısı bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst