4.6-6.4 arası yaktım ben. 50kurus? 11lt/100km neredeyse. maasallah. nasıl bır kullanım tarzıyla bu kadar yakıyorsunuz, merak ettım valla

her vites 15000 dd ıle kullansan heralde anca o kadar yakar ki tum depoyu bu sekılde bıtırıyorsanız ben o makıneye de acırım yahu
0-100 baslangıcta senı asar kardesım.kıcını basını tutmak kolay degıl o kadar

bu yuzden salıselık hesapları sımdılık bosver

yakıt olarak 1.6 arabadan bıraz daha az yakarsın yakın hesap olarak ama 250lılıkten gecerken yakıtı pek dusunme yoksa oha lan ben bu paraya 1 ay ıdare ederdım dersın sonra

parca olarak honda alt klasmanda cok uygun lakın 600-1000lıklerde dıger fırmalardan bıraz daha ucuz olsa da yıne de cbr250den alakasız pahalı maalesef.bu yuzden gozun gıbı bakacaksın motoruna.lakın parca gelme surelerı cok farklı.japonyadan 1 haftada parcam geldı mesela.dıger fırmalarda bu sure bıraz hayal

yakısıklı? bunu kendıne soracaksın
