- Katılım
- 5 May 2006
- Mesajlar
- 1,946
- Konu Yazar
- #1
Çok güzel bir video, paylaşım için teşekkürler.:cat:
abi kaza vieosu bu yadrift deil
![]()
espiri mahaiyetinde şeyetmiştim![]()
Yaw herkes panikle arabaların olduğu yere koşuyor,bir allahın kuluda yukarıya doğru çıkıp trafiği kesmiyor zaten yol yağmurdan kaygan virajın aşağısıda görünmüyor millette kaptırıp geliyor gaz kesmiyor,keşke biri akıl etseymişte bu kadar araba birbirine girmeseymiş.Neyseki çok ağır bir durum yok.Biraz daha dikkat özellikle yağmurlu havalarda.Allah hepimizi kazalardan korusun.