2006 Motoshow Fuara Gidiş Için Buluşma!!!

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
marka model farketmiyorsa bende gelirim 93 model jawa varda bende :) artçı olmak isteyen olursa onuda kabul ederim ama bana ya özel mesajdan ulaşsın yada burdan cevap yazsın ona göre başka bi artçım olabilir
cgl125
anadolu yakası
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
arkadaşlar ben biraz rahatsız olduğum için cumartesi bana eşlik edecek motosiklet kullanmayı bilen bir arkadaşa ihtiyacım var motosikleti çıkaracağım ama yolda sancım olursa kullanmasını bilen bir arkadaş gelirse rahatlıkla bırakabilir taksi ile falan devam edebilirim bana yardımcı olun lütfen.....
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
sağol dostum bi böbrek taşı operasyonu geçirdim taşların pozisyonu gereği ameliyat ile almak zorunda kaldılar o nedenle biraz sıkıntılıyım ama cumartesine iyi olacağımı düşünüyorum yinede tedbir olsun diye iki kişi yola çıkmanın akıllıca olacağı kanısındayım bana yardımcı olacak bi profesyonel artçı ihtiyacım var :) kaskı ile gelirse çok daha iyi olur :)

Sadobey' Alıntı:
Geçmiş olsun Niceman. Neyin var kötü birşey değildir inşallah.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
16
womanrider' Alıntı:
bende gelmek istiyoruuuummm artçı olsam nası olur:silent:

womanrider

Motosikletin uygun durumdaysa bir arızası yoksa, senin de motosikletinle gelmen eğlenceli olur diye düşünüyorum.Düşünsene bir sürü motosiklet aralarındada bir bayan olarak senin bulunman gayet iyi ve keyifli olur bence.

Gaza getirmek gibi olmasın :mrgreen:

Niceman

Geçmiş olsun.Ben yardımcı olayım diyeceğim, ama;Artçı olmak kadar nefret ettiğim birşey yok.Bir de, nerede oturuyorsun.Nereden yola çıkmamız gerekiyor.Bunlarıda yazabilirsen bilgimiz olur.Ben İst. Cerrahpaşadayım (aksarayın üst caddesi) yakınsa yardımcı olmaya çalışırım.Ben olamazsam motorcu arkadaş var bende baya, onlar yadımcı olurlar.

Bu arada bir süpriz yapıp kuzenimin Fazer iyle Zeytinburnu ya da gelebilirim.Motoru sıfır aldı, 10 gün falan oldu, istenmez diye düşünüyordum ama yarın Ankaraya gidiyormuş.O yüzden büyük ihtimal motor bende olacak, cumartesi günü.

Motoru alırsam.Artçı da sorun olmaz.Rahat durabilen hiçbir artçı sorun diil sonuçta. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili niceman gecmiş olsun..womanrider'ın artçılık problemi çözülmüştür..teklifler kapanmıştır..teşekkürler..:wiinkk:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ben Ankara'dan sabah aracımla çıkıp,16:00 gibi standımızın önünde olmaya çalışcam.stiker,davetiye alma şansım olur mu?
Standtta tanıtım dışında siteye özel t-shirt vs satışı oluyor mu?
Görüşmek dileğiyle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
açıkyol' Alıntı:
Ben Ankara'dan sabah aracımla çıkıp,16:00 gibi standımızın önünde olmaya çalışcam.stiker,davetiye alma şansım olur mu?
Standtta tanıtım dışında siteye özel t-shirt vs satışı oluyor mu?
Görüşmek dileğiyle...

Sticker alabilirsiniz ama davetiye biraz zor. Çünkü stand giriş ten sonra..Ayrıca t-shirt vs. satısı yok maalesef. İnsallah bi dahaki organizasyonlarda..:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dostlar yarın motorumu bakıma götüreceğim... bakımdan hemen sonrada fuara gelicem... pantolon almaya niyetliyim fuardan bana yardımcı olursanız şimdiden sevinirim... montum revit.:queen:

zuhtupaşa
buluşma noktatasından çıktıktan sonra 1 saat içinde fuar alanında olurmusunuz... ona göre yola çıkacağız... sürekli yazıyorum kusura bakma... ilk defa böyle bir org.yer alacağımdan gecikmek istemiyorum... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeytinburnu noktasından hareketden 15 dakika sonra fuardayız kısmet olursa..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zuhtupaşam teşk...

anderley dostum [email protected] irtibata geçersen sevinirim...
buluşma yerimizi ayarlayalım cennet mh.neresinde? ona göre yola çıkacağım...
msn yi açıyorum...
diğer arkadaşlarda listesine ekleyebilir beni...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
33
pasam motorum calındıgı ıcın guruba dahıl olamıyorum,sızın le mt standın da gorusurruz.bu beenım ıcın cok uzucu .cumartesı gorusmk dılegıyle.kazasız gunler...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam zor günlerdeyim ama cumartesi gelmeye çalışacagım oldu gelirsemde saatim belli olmadıgı için direk fuara giderim. orada motorları park ettiginiz yere pankart filan gibi birşey koyacakmısınız, birde içerde stand nerede cnr a ilk kez gidicem bütüngün aramıyayım.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaslar bisey sorucam acaba saat 13,00 hareket saatimi tam bi bilgi lütfen?¿?¿?
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
29
RUZGAR / OLCAY arkadaşım geçmiş olsun. cok üzücü bişey... İnşallah bulunur.
Yanımızda gelecek üye olmayan arkadaşlarımız için bilet konusunda sıkıntı olmaz dimi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
frontier' Alıntı:
arkadaslar bisey sorucam acaba saat 13,00 hareket saatimi tam bi bilgi lütfen?¿?¿?

:cat: doğrudur. 13.00 de hareket edioruz..:wiinkk:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
bende isten 13,00da çikiyorum oraya gelmem 15 - 20dk. falan sürerdi ama :silent: yarinki isleri bi bilseniz 13,00 dan once cikmam mümkün degil ufff gelmek istiyordum:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sertan22' Alıntı:
RUZGAR / OLCAY arkadaşım geçmiş olsun. cok üzücü bişey... İnşallah bulunur.
Yanımızda gelecek üye olmayan arkadaşlarımız için bilet konusunda sıkıntı olmaz dimi?

elimizden geldiğince davetiye vericez. muhtemelen sıkıntı olmıcak..:wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
benide yazın artık daha faal olmanın zamanı gelmişti
metemen
,

herkese saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst