- Katılım
- 12 May 2005
- Mesajlar
- 429
Abi biz o zamanlar portakaldık,,sende şimdi kadayıfsın :queen: :queen:zuhtupasa' Alıntı:Ahhhh ah bide PANDROSSA bar vardı.. O zaman sizler muhtemelen portakal filendiniz.:mrgreen:
Abi biz o zamanlar portakaldık,,sende şimdi kadayıfsın :queen: :queen:zuhtupasa' Alıntı:Ahhhh ah bide PANDROSSA bar vardı.. O zaman sizler muhtemelen portakal filendiniz.:mrgreen:
ccbbdd' Alıntı:Abi biz o zamanlar portakaldık,,sende şimdi kadayıfsın :queen: :queen:
Ama kadayıfın kaymaklısı hemde ekmek kadayıfı...:cat:ccbbdd' Alıntı:Abi biz o zamanlar portakaldık,,sende şimdi kadayıfsın :queen: :queen:
cenkmenderes' Alıntı:offf .. cok iyi ya.. yarıldım usta.. Barış olm yine yapmışsın yapacağını..
Bu arada konuyu dağıtmayın. Buluşmaya gelen 50. kişiye ne ödül veriyosun zühtü paşam..