2006 1. İstanbul bulusması ve 2006 gezi programı (03/03/2006 CUMA)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
merhaba arkadaşlar ben sitede yeniyim topikten anladığıma göre herkes birbirini tanıyor bu toplantı arkadaşlar arasındamı yoksa çaylaklarada açıkmı gelipte ortada kalmayalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MUSTURAKİ' Alıntı:
merhaba arkadaşlar ben sitede yeniyim topikten anladığıma göre herkes birbirini tanıyor bu toplantı arkadaşlar arasındamı yoksa çaylaklarada açıkmı gelipte ortada kalmayalım :)

Öncelikle hosgeldin..Su andaki katılımcıların ancak%25 i birbirini tanıo..:)
Zaten bu toplantıyı yapmaktaki amacımız;
-Motor sevdalısı arkadasları bir araya toplayıp ilerdeki organizasyonları düzenleyecek oluşumları ortaya cıkarmak.
-Bu arada da herkesin mumkun olduu ölcede birbiriyle tanısmasını saglamak.
-Ayrıca çaylak filen demeyiz herkesi özellikle bekleriz..
Bu aradaistersen tanışma topiğine girip kendinide iice bi tanıt istersen:wiinkk:
Hade bakalım ekledik senide listeye Cuma ya görüşürüz..:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:cat: avrupa yakasından toplantıya katılacak arkadaşlar biz cuma akşamı birkaç arkadaş saat:20:00 da beşiktaşdaki kadıköy iskelesinin önünde buluşacağız birinci köprüden toplantıya gidecek arkadaşlarında bize katılmasını istiyoruz peşpeşe gideriz
:queen: anca beraber:queen: kanca beraber:queen:
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
son dakika!!! arkadaşın babası ölmüş. onun yerine cuma akşamı mesaiye kalıcam. herkesten özür dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CANGO' Alıntı:
son dakika!!! arkadaşın babası ölmüş. onun yerine cuma akşamı mesaiye kalıcam. herkesten özür dilerim.
Cango kardes
Basınız saolsun yaa. Insallah baska sefere..:pale:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
benide eklediğiniz için teşekkür ederimde ben yenibosnadan gelicem oto ile
eğer buraya yakın araçsız arkadaş varsa gelirken alabilirim max 3 kişi
bu arada beer's denen yer nasıl bişi mesala smokin falan mecburimi :cherry:
araçsız arkadaşlar özelden mesaj atsınlar irtibata geçelim
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MUSTURAKİ' Alıntı:
benide eklediğiniz için teşekkür ederimde ben yenibosnadan gelicem oto ile
eğer buraya yakın araçsız arkadaş varsa gelirken alabilirim max 3 kişi
bu arada beer's denen yer nasıl bişi mesala smokin falan mecburimi:cherry:

Kıyafet mecburi özellikle yerel kıyafetler olmalı..hehehe:p
o taraftan gelcek arkadaslar vardı istersen bi göz at yazılara..:wiinkk:
organize olursunuz:) Beklioruz
sevgiler:cat:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
9
arkadaslar gezınız sımdıden hayırlı olsun bızler gelmezsekte sızler dolasın tanısın kaynasın esmesede delı ruzgar bız bağrımızı kapatalım trabzon surmene efsane tarkan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efsanetarkan' Alıntı:
arkadaslar gezınız sımdıden hayırlı olsun bızler gelmezsekte sızler dolasın tanısın kaynasın esmesede delı ruzgar bız bağrımızı kapatalım trabzon surmene efsane tarkan

Ahhh ah o güselim karadenizin güzel insanları keşke gelebilseydin ya..Hiç belli olmaz bakarsın Istanbul Motosiklet.net ekibi sizlere bi sürpriz yapar ilerleyen süreçte..:wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
9
motor cunun motor cudan baska dosttu yokmu yıne motorcu

beklerız buyun gelın hersey mevcut burada buranın ıstanbul vılayetın den bırfarkı var doğası
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
musturaki kardeş bende yeni bosnadan gidicem ve bu taraftan gelecek arkadaşlarda var sen yerin varsa ayır perşembe gününe kadar belli olur bişeyler yaparız ilgin için teşekkürler
:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harman kardeş
not: ben de buluşmaya katılabilirim belki. demişsin...
Biliosun buraya yazanı listeye eklioz..:mrgreen: :mrgreen: :queen:

Ben burasını aldım vede geleceklere ekledim. Bak hem o kadar merak eden var seni gelde görsünler yaw..:cherry: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün baya sakin ortam ben bi nickler yazmıştım istanbuldan ses yok herhalde
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
nurkan' Alıntı:

Sefalar getirirsin :rendeer:

Sana zahmet bi de tanışma bölümüne uğra da, kısaca kendinden bahsediver.
Toplantıdan önce biraz tanımış oluruz seni hem bu sayede...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurkan' Alıntı:

Sevgili Nurkan..
Tabiki gelirsin hatta listeye yazıldın bile ama kendini biraz tanıtsan:wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Arkadaşlar, takılmayın böyle sayılara falan...zaten toplantıya kaç kişinin geldiğinden ziyade, gelenlerin nitelikleri önemli:cat: Dur karıştırayım şimdi ortalığı:mrgreen: Mesela FB diyor ki, 20 milyon taraftarım var, 50 milyon olsa ne yazar, nitelik önemli nitelik:queen: Bu sadece örnektir lütfen yanlış anlamayın:cherry: Hem buraya belirli sebeplerden ötürü nick'ini yazdırmak istemeyip de gelecek arkadaşlar da var...saygı duyarım:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi ya tanıyalım tanısalım kaynasalım..:cat:

Shamyl' Alıntı:
Hem buraya belirli sebeplerden ötürü nick'ini yazdırmak istemeyip de gelecek arkadaşlar da var...saygı duyarım:rendeer:

Shamyl:cat: :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şamil niteligini seveyim senin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst