MUSTURAKİ' Alıntı:merhaba arkadaşlar ben sitede yeniyim topikten anladığıma göre herkes birbirini tanıyor bu toplantı arkadaşlar arasındamı yoksa çaylaklarada açıkmı gelipte ortada kalmayalım![]()
Cango kardesCANGO' Alıntı:son dakika!!! arkadaşın babası ölmüş. onun yerine cuma akşamı mesaiye kalıcam. herkesten özür dilerim.
MUSTURAKİ' Alıntı:benide eklediğiniz için teşekkür ederimde ben yenibosnadan gelicem oto ile
eğer buraya yakın araçsız arkadaş varsa gelirken alabilirim max 3 kişi
bu arada beer's denen yer nasıl bişi mesala smokin falan mecburimi:cherry:
efsanetarkan' Alıntı:arkadaslar gezınız sımdıden hayırlı olsun bızler gelmezsekte sızler dolasın tanısın kaynasın esmesede delı ruzgar bız bağrımızı kapatalım trabzon surmene efsane tarkan
nurkan' Alıntı:bende gelirim
nurkan' Alıntı:bende gelirim
Shamyl' Alıntı:Hem buraya belirli sebeplerden ötürü nick'ini yazdırmak istemeyip de gelecek arkadaşlar da var...saygı duyarım:rendeer: