- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
vay be numanım...yaş 14 hemi...*********..yani ybrnin önünü falan kaldırabiliyormusun...ulan seni almazlar lan gece alemlerine...sen en iyisi sütünü iç yavrucuğum...:queen:
numan taş...:annecim ben sütümü içtim yatıyorum...ama haber bülteninide izliyim noooluuurrr....bugün cuma ama anneciiiim...yarına ödev bırakmadım...ben uslu ve akıllı bir çocuğum dimi anneciiim...yarın erken kalkıp tom ve jerryi izleyeceemmmmm...
:queen: :queen: :queen:
seni seviyoruz kuzenim balky...
numan taş...:annecim ben sütümü içtim yatıyorum...ama haber bülteninide izliyim noooluuurrr....bugün cuma ama anneciiiim...yarına ödev bırakmadım...ben uslu ve akıllı bir çocuğum dimi anneciiim...yarın erken kalkıp tom ve jerryi izleyeceemmmmm...
:queen: :queen: :queen:
seni seviyoruz kuzenim balky...
Moderatör tarafında düzenlendi: