2005te MOTORSIKLETLERDEN DE VERGİ ALINACAK

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Ne düşünüyorsunuz? Köprüyü keselim mi? :mrgreen:
Ya utanmadan araba gibi yıllarca bizden aynı geçiş ücretini alırken güzel (o kadar eyleme rağmen) Şimdi de vergi alacaklar. YA nasıl sinir oluyorum. Yakında uzaktan kumandalı arabalardan da vergi alırlar :pl:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Aslında düpedüz çifte standart
Sizce mecliste kaç tane motorcu vardır?
Gecen sene köprüde eylem yapılmıştı herkez bozuk para verip köprü trafigi kitlemişti cok komikti tonla bozuk parayı gişeye veriyorlar memurda saymaya baslıyordu sonra saymadan almaya baslamisti.
Yazık koca kamynetler ile bir tutuyorlar motorları
motorlardan ucret alınmasın köprü trafiği kalksın
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Al benden de o kadar. Burada bile pek ilgilenen yok bu konuyla baksana :pale:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
yurt dısında bu tür paralı yollarda motosikletlere uygulanan tarifeyi cok merak ediyorum :pl:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Benzin tasarufu ve trafiğin rahatlaması için motorsikletlere çeşitli muafyetler getirilmesi insanlarım motorsiklete özendirilmesi lazım.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Bu forumlardan adam toplayıp yapıcam merak etmeyin.El mi yaman bey mi görecekler. Birine birşey olduğunda tüm motorcular yanında bitecek. Serserileri de aramıza almayacağız :mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tamam kampanya kararı alınmıştır.
Siteye bu konu hakkında bir anket ekleyelim ( Ne olabilir? )
Farımda açık yolumda açık kampanyasındaki gibi bir slogan ve afiş hazırlayalım , bu konu hakkında çıkmış yazılar varsa çok iyi olur.
Diğer motosiklet konulu sitelerinde buna destek olacağina eminim.
Birileri farkına varsın bu yanlışı düzeltsinler artık. :pl:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Ankara dayim ama elimden bisey gelirse yapmaya hazirim. sonuna kadar arkanizdayim arkadaslar.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
BEN de tanımam =)
Sen tanınmama konusunda oy alaacksın NX=)
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
aa, bence bu resimle koyarsa adaylıgını kesin birinci : ))))

Konu biras dagılmış toparlıyım, 2005 te alınacak motosiklet vergisi 2004'e çekildi, ben gidip vergi dairesine sordum, benim motor için (Honda CBR600, 2000 model) 37.500.000 Tl imiş, nisan ayında odeniyormuş.
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
admin bu baslığı değiştirebilirsin aslında 2004 olarak : ))))))))
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Aslında düpedüz çifte standart
Sizce mecliste kaç tane motorcu vardır?
Gecen sene köprüde eylem yapılmıştı herkez bozuk para verip köprü trafigi kitlemişti cok komikti tonla bozuk parayı gişeye veriyorlar memurda saymaya baslıyordu sonra saymadan almaya baslamisti.
Yazık koca kamynetler ile bir tutuyorlar motorları
motorlardan ucret alınmasın köprü trafiği kalksın

Evet yerden göğe haklısınız!!!!:bounce:
Şu kurumsallaşma konusunu bir bitirebilsek,bu konuyu da kurumsal platform da değerlendirebiliriz.:cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
İhtiyar bu başlık 18-12-2003 yılında açılmış . Biraz erken cevap verdin ama olsun :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst