- Katılım
- 18 Ara 2003
- Mesajlar
- 925
- Konu Yazar
- #1
Ne düşünüyorsunuz? Köprüyü keselim mi? :mrgreen:
Ya utanmadan araba gibi yıllarca bizden aynı geçiş ücretini alırken güzel (o kadar eyleme rağmen) Şimdi de vergi alacaklar. YA nasıl sinir oluyorum. Yakında uzaktan kumandalı arabalardan da vergi alırlar
l:
Ya utanmadan araba gibi yıllarca bizden aynı geçiş ücretini alırken güzel (o kadar eyleme rağmen) Şimdi de vergi alacaklar. YA nasıl sinir oluyorum. Yakında uzaktan kumandalı arabalardan da vergi alırlar