2005 cbr 600 f 11.500 ytl kaçmaz..!

Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
arkadaşlar dün tatsız bir olay yaşadım. bana göre onurumun kırıldığını düşünüyorum. bu sebeplede motorculuğu bırakmaya karar verdim. teknik olarak, duygusal verilmiş bir karar gibi gözüksede bence artık zamanı geldi. motorumun sağ aynası ve sağ sinyali kırık vaziyettedir. ayrıca birkaçta çizik var. bunları motoru alacak kişi kendine göre yaptırır diye düşünüyorum. tek bildiğim şey 20 yıldır motor kullanıyordum ama bundan sonra tövbe edeceğimdir. içinizden almayı düşünen varsa fiyatıda makul söyledim, alsın. artık motor falan görmek istemiyorum. saygılarımla. caner aksungur 0532 478 75 66
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
geçmiş olsun cango:rendeer:
nedir seni bu kadar kızdıran:silent: iyi düşündün mü sonra motorunu sattığına pişman olma:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne oldu ki? :silent:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
ben cok merak ettim abim yaa!!!
yaani 20 yıldır bunu yaşamının bir parcasi konumuna getirip belki coğumuz için önemsiz sayılabilecek bir nedenden dolayı bunu bırakmanı (kendi capımda) anlayamıorum!!!
saygı duyuyorum bir bildigin wardır kesin!!!
ama iyi düşün derim!
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
abi coook gecmis olsun bence bu sıkıntını bizlede paylas derdini anlatmayan derman bulamaz
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
hayırdır bende merak ettim noldu ki bi anlık öfkeyle yapma istersen :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cangom arkadaşına emanet olarak verdin gül gibi motoru sonra böyle oldu dimi...ben anladım valla...üzüldüm kanka...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Caner bişilere kırılmışın ama motordan vazgeçmek olmaz biraz sakinleş eğer motoru satmak istiyosan satılıklara bir ilan aç .Ama önce biraz düşün derim ben
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
108
Cango ne oldu da böyle soğudun, gerekçeni mantıklı bulursam hazır kaza da yapmışken ben de vazgeçebilirim motorculuktan
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben bu olayda çelişki görüyorum. 20 yıldır kullandığın doğruysa (?) hiçbir şeyin seni yıldırmayacağını düşünüyorum. Ben de 15 senedir kullanıyorum, neler yaşadım, ne kazalar atlattım ama motora olan tutkumda hiç azalma olmadı. Gerçek motorcular hiçbir zaman yılmazlar...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caner motoru satmıyorsun akşam en son ne konuştuk
duygusal birisin oki ama çok gezicez motorla biraz sen sakin ol bence
her zaman yanındayız akşam iş çıkışı limanda olursak gelirsin
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
cango abi hayırdır nedir seni bu kadar kızdıran lütfen iyi düşün öfkeyle kalkan zararla oturur 20 yıllık bi alışkanlık öle şak diye bırakılmaz yapma abi lütfen
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
boy' Alıntı:
Ben bu olayda çelişki görüyorum. 20 yıldır kullandığın doğruysa (?) hiçbir şeyin seni yıldırmayacağını düşünüyorum. Ben de 15 senedir kullanıyorum, neler yaşadım, ne kazalar atlattım ama motora olan tutkumda hiç azalma olmadı. Gerçek motorcular hiçbir zaman yılmazlar...

kardeşim çelişki falan yok. ben gururlu bir adamım ve gururum kırıldı hepsi bu... anlatmayışıma neden saygı duymuyosunki? hepimiz insanız...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Caner, deli etme adamı ya.. Saçma sapan birşeyden dolayı, hem de olayda motorun hiçbir suçu günahı yokken bunu motoru bırakmak durumuna kadar getirmen beni çok üzüyor. Caner'in motoru kimse almıyor kardeşim ben satmasına izin vermiyorum. Caner yemin ederim kanser edersin sen adamı.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk akşam limana inersek caneri ara gelsin ona bir k5 sanada onun motoru alırız tam olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst