- Katılım
- 1 May 2005
- Mesajlar
- 296
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar dün tatsız bir olay yaşadım. bana göre onurumun kırıldığını düşünüyorum. bu sebeplede motorculuğu bırakmaya karar verdim. teknik olarak, duygusal verilmiş bir karar gibi gözüksede bence artık zamanı geldi. motorumun sağ aynası ve sağ sinyali kırık vaziyettedir. ayrıca birkaçta çizik var. bunları motoru alacak kişi kendine göre yaptırır diye düşünüyorum. tek bildiğim şey 20 yıldır motor kullanıyordum ama bundan sonra tövbe edeceğimdir. içinizden almayı düşünen varsa fiyatıda makul söyledim, alsın. artık motor falan görmek istemiyorum. saygılarımla. caner aksungur 0532 478 75 66