- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@Nemrut
Çoğu yarışa uyuyup yetişemediğin için elimde 2008 senesinin fotoğrafları olmayabilir ama yine bakarım arşive, başka armut fotosu varsa koyarım :mrgreen: Sen önce bir 600cc makine bul, piste gidip bir ısın, sonra her turda yaptığın en iyi süreyi söyle bana, eğer benden iyi süre yapabiliyorsan zaten elini sıkarım, yapamıyorsan da sana 1 kg armut alırım pistte yersin :mrgreen: 600cc ile yarışmak 125cc ile yarışmaya benzemez...
Sana da fazla yüklenmeye gelmiyor, şanzıman dağıtacaksın :mrgreen:
Ben senin pozisyonuna isim vermedim, sen "benim armut şeklinde pozisyonum var" diyorsan onu bilemem :mrgreen: İkinci sene ne değişti anlamadım? Yine armuttunköprünün altından çok sular aktı. şu anda 600cc'im olsa pistte seni bu armut şeklindeki teknigimle geçerim.
O fotoyu herkes ezberledi zaten, şanzıman kapağı yere neden sürter sence? O yarıştan sonra lastiğin üzerindeki izleri inceleseydin anlardın neden sürttüğünü? Şanzıman kapağını geç, peglerin sürtmesi neden sence? Bir tek ben mi sürtüyorum pegleri? O sene sponsorum olmadığından yarış ayaklığı alamamıştım, yarış ayaklığı aldıktan sonra da sürtmedim hiçbir yerimi. Senin ne kadar yatırdığını fotoğraflardan görüyoruz zaten açıklama yapmana gerek yok. Amacım rezil etmek olsaydı, çok daha sağlam fotolar var bende merak etmebu lafımın üstüne şanzıman kapagını sürttügün fotoyu koy. ama nasıl sürttügünü de soyle.