2000 altı ss lerin ekmeği yendi mi?

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Nemrut
köprünün altından çok sular aktı. şu anda 600cc'im olsa pistte seni bu armut şeklindeki teknigimle geçerim.
Ben senin pozisyonuna isim vermedim, sen "benim armut şeklinde pozisyonum var" diyorsan onu bilemem :mrgreen: İkinci sene ne değişti anlamadım? Yine armuttun :) Çoğu yarışa uyuyup yetişemediğin için elimde 2008 senesinin fotoğrafları olmayabilir ama yine bakarım arşive, başka armut fotosu varsa koyarım :mrgreen: Sen önce bir 600cc makine bul, piste gidip bir ısın, sonra her turda yaptığın en iyi süreyi söyle bana, eğer benden iyi süre yapabiliyorsan zaten elini sıkarım, yapamıyorsan da sana 1 kg armut alırım pistte yersin :mrgreen: 600cc ile yarışmak 125cc ile yarışmaya benzemez...
bu lafımın üstüne şanzıman kapagını sürttügün fotoyu koy. ama nasıl sürttügünü de soyle.
O fotoyu herkes ezberledi zaten, şanzıman kapağı yere neden sürter sence? O yarıştan sonra lastiğin üzerindeki izleri inceleseydin anlardın neden sürttüğünü? Şanzıman kapağını geç, peglerin sürtmesi neden sence? Bir tek ben mi sürtüyorum pegleri? O sene sponsorum olmadığından yarış ayaklığı alamamıştım, yarış ayaklığı aldıktan sonra da sürtmedim hiçbir yerimi. Senin ne kadar yatırdığını fotoğraflardan görüyoruz zaten açıklama yapmana gerek yok. Amacım rezil etmek olsaydı, çok daha sağlam fotolar var bende merak etme :) Sana da fazla yüklenmeye gelmiyor, şanzıman dağıtacaksın :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
hala armut gibi pozisyonum var. bu işin sırrı bunda. öyle kenny roberts özentisi değiliz arkadaşım biz :mrgreen:. seni bu armut pozisyonumla piste gömecem :cherry:

sen de pocketbike ile ilgili bayagı rezil foto ve videolar var. ileri de şantaj yapabilme ihtimalin oldugundan seninle piste çıkmayacagım. çıksam da söz sana geçilecegim :mrgreen: muhahah.
Şanzıman kapağını geç
niye geçeyim canım insanlar bir düşünsün, şanzıman kapagı niye sürter. düşünemeyen de denesin :)
Bir tek ben mi sürtüyorum pegleri?
ben de sürtüyorum :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Konuyu baştan sona okudum. Çok yararlı bilgiler paylaşılmış... Umarım benim gibi diğer arkadaşlarda okuyup bilgi sahibi olabilirler :)

Konu güzel, paylaşılanlar yararlı... Bu yüzden konuyu hortlatma gereği duydum :)

Murat abimin mesajlarını gördüm. Tekrardan Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun murat abim...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Barkin bu konu hakkında yorum yapmıştı son canlı yayında çıkan cevap kurtlar tilkiler sincaplar cakallar vb kemirgen uyanık lakaplı tamirci ler sizleri bekler diyor
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Barkin bu konu hakkında yorum yapmıştı son canlı yayında çıkan cevap kurtlar tilkiler sincaplar cakallar vb kemirgen uyanık lakaplı tamirci ler sizleri bekler diyor

Konu içerisinde yorumları var zaten :) GKN-BARKIN-AYE-HOCA vs vs bir çok değerli üye bilgilendirmelerde bulunmuş.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Bırakın ekmeğinin yenmesini bizim ülkede bir çoğu racing makinanın cenaze namazı bile kılınmıştır.
Neden diyecek olursanız bu tarz makina alanların çoğu devamlı redline gezip tek teker-stoppie yapıyorlar.Anahtar değmesin diye motoru bile açmıyorlar.Hal böyle olunca çoğunun cenaze namazı kılınmış oluyor.
Kimiside var daha km dolmadan yağını değiştiren parçasını orjinali ile değiştiren motora yağmur çamurda bile binmeyen pimpirikli kişiler.Hah işte motor alınacaksa bu kişilerden alınmalı...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Bırakın ekmeğinin yenmesini bizim ülkede bir çoğu racing makinanın cenaze namazı bile kılınmıştır.
Neden diyecek olursanız bu tarz makina alanların çoğu devamlı redline gezip tek teker-stoppie yapıyorlar.Anahtar değmesin diye motoru bile açmıyorlar.Hal böyle olunca çoğunun cenaze namazı kılınmış oluyor.
Kimiside var daha km dolmadan yağını değiştiren parçasını orjinali ile değiştiren motora yağmur çamurda bile binmeyen pimpirikli kişiler.Hah işte motor alınacaksa bu kişilerden alınmalı...

Konunun ilk mesajlarında bahsettiğiniz kişiler motorlarını paylaşmış... 10-15 yaşlarındaki motorlar sıfırı andırmayacak kadar temiz duruyorlar... Hayran olmamak elde değil :) Özellikle sarı 600f paylaşılmış. 2001 olması lazım sanırım.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Paylaşım tarihî onlar da turşu olmuştur artık 600 f mi kaldı parmakla sayarsin temizlerini
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
90 model, 2003ten bu yana ben 8. sahibiymişim,96 gümrük girişli fj1200.karbüratör temizliği/filtre kazanı temizliği/akü/ön lastik/devillerden kurtulup 2000 model hayabusa egzosuna dönüş/zincir dişli/fren ve debriyaj sıvıları/debriyaj merkezi ve alt merkez temizliğinden başka bir masrafımız olmadı.rutin bakım harici.

1000-1250tl gibi bir masraf yaptım toplamda ve daha nicelerini tarihe gömecek haldeydi.

qnq0k.jpg

qnnnn.jpg

qnpwr.jpg

qnpxj.jpg


buda 14 yaşında racing makine.40 küsür binde.bunada lastikten başka masraf yapmadım.pintilikten değil şuan masrafı olmadığından.şimdi yola çıksam "kadranda" 350-360 görebiliyor.herşey düzde hız yapmaktan ibaret değil ama sıkıntı yok para harcanması gereken

utuqg.jpg



diyeceğim,makine bu sonuçta,bakımları tam olsun,ömrü belli parçalar ölü vaziyette üstünde iş yapmaya çalışmasın yeter.
ilk koyduğum fj'nin amerikada motor açmadan 275.000 mil örnekleri vardı.60.000 milde debriyajım bitti diyene nasıl başardın yazmışlardı.gidon amortisörü takan birine "eğer fj de buna ihtiyacın varsa başka ciddi sıkıntıların var" gibi şeyler yazmışlar.

hayabusa keza.tr de 30binden yukarı motorun yüzüne bakılmıyor ama 30.000lerde daha yeni yeni ömrünün başında bir makine olduğunu düşünüyorum.100.000 ler 200.000ler nedirki.ilanda şuan hayabusa ve arayıp rektefiye edildimi?motor yapıldımı diye soruyorlar??? otto motorda 40.000 km ömür diye bir saçmalık mı olur???bakımsızı okadarda gitmez ama 150likler bile 70-80 bin motor yapmadan gidiyorken hayabusaya 40.000de motor yapıldımı diye sormak??komik geliyor :)

bir abimde şuan 93 r1100rs var,90-10 bin verseler satmaz heralde,kışın binmiyor yazın çıkıp 8-10bin çeviriyor.mart gibide bakımlarını yapıp bütün yazı geçiriyor.nasıl ölsün bu motor??
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
90-10 yazmışım 9-10bin tl olacaktı.

@tr_select

ankaradan gelip alıcaz dediler.3000 km yi geçti diye gittim yağını değiştirdim,yağ filtresini değiştim,bmc filtre vardı onu temizlettim.

nasılsa satıyorum diye gözden çıkardığımda bile bakıyorum.bu şekilde bakılan motor bulunduğu zaman binilir.marka model farketmez
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Konuyu baştan sona okudum. Çok yararlı bilgiler paylaşılmış... Umarım benim gibi diğer arkadaşlarda okuyup bilgi sahibi olabilirler :)

Konu güzel, paylaşılanlar yararlı... Bu yüzden konuyu hortlatma gereği duydum :)

Murat abimin mesajlarını gördüm. Tekrardan Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun murat abim...

iyiki hortlatmışsın... gerçekten güzel bilgiler içeren bi başlıkmış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst