- Katılım
- 2 Şub 2010
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
abiler 200 gy seri üretimi nezaman bitti ve en son sıfır fiyatı nekadar dı bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
4 yıldır biniyorum... makina hiç arıza vermedi...
herkese merhaba.. bi sorum olacak : 5 YILDIR RAMZEY QM 200 GY ye BİNİYORUM HİÇ BİR SIKINTI SORUN ÇIKARMADI...AMA UZUN Bİ GEZİYE ÇIKMADIM ŞİMDİ ÇIKMAYI DÜŞÜNÜYORUM... GİDECEĞİM YOL 1500 KM . BU KADAR YOLU GİTSEM BENİ MAHÇUP EDER Mİ YOLDA.YANİ İKİ GÜNDE FİLAN DİNLENE DİNLENE GİDECEM.iyi anlayan varsa cevap yazsın lütfen... teşekkür ederim ....