20 DK.önce önümde 600RR kaza geçirdi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bostancı deniz otobüsü iskelesine gelmeden yaklaşık 10 metre gerideki virajda(sola dönen),2007 siyah 600RR 3 şeritli yolda en sağ şeritte'idi ve sola doğru virajı alıyordu ortadaki şeritte ise kendi şeridinde giden sarı bir coupe araç vardı,yalnız 600RR virajı dönerken gittikçe araca yaklaştı ardından panik yapmış olacakki frenlere bastı ön teker kaydı ve motosiklet kontrolünü yitirdi ön ve arka kısım kontrol edilemeyecek şekilde sallandı ve motosikleti kullanan şimdilik tanımadığım arkadaşımızı motosiklet üzerinden fırlattı ve arkadaşımız sağ yol kenarında bulunan demir bariyerlere sert bir biçimde karın boşluğunu çarptıktan sonra bariyerin diğer tarafındaki kaldırıma düştü,bu olay 10-15 metre önümde oldu trafik fazla yoktu hemen durdum ve 112'yi aradım arkadaşımızın bilinci yerinde idi,fakat karnında büyük bir çizik vardı ve kaburga ve omuz kısımı ve karnı çok ağrıyordu 10 dk'da ambulans geldi trafik ekipleri zaten oradaydı hemen bir kaç motosikletli daha geldi birde otomobil durdu ve bir bayan bir erkek yardım etti,arkadaşın motorunu hemen oradaki otoparka çekmemizi istedi, sol motor bloğundan yağ akıyordu sol ayna kırık ve sol plastik kısımlar çizilmişti, arkadaşımız göztepe eğitim araştırma hastahanesine kaldırıldı çok büyük geçmiş olsun:pale::pale::pale:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah acil şifalar versin. İnşallah birşeyi yoktur.

Bende bugün "tank slapper" denen konuyu okuyordum!. O tarz bir kaza mı acaba?
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
:pr::salut: cok gecmıs olsun arkadasımıza umarın en kısa zamanda ıyılesır eger forumdan bırılerı tanıyorsa mutlaka bızı bılgılendırsın tekrar gecmıs olsun
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Acemilik başka birşey değil, soğuk havalarda lastik asfalta iyi tutunamıyor, hele ki virajda ön freni sıkarsanız motor kafadan kayma yapar(buz üstündeymiş gibi) ve tekrardan toparlamak imkansıza yakındır.

Anlaşılan sağlık durumunda çok ciddi bir şey yok, geşmiş olsun.:rendeer:

Tuğper durup yardım ettiğin için de sana teşekkürler, etrafta iyi birilerinin olması her zaman güzel:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
Acemilik başka birşey değil, soğuk havalarda lastik asfalta iyi tutunamıyor, hele ki virajda ön freni sıkarsanız motor kafadan kayma yapar(buz üstündeymiş gibi) ve tekrardan toparlamak imkansıza yakındır.

Anlaşılan sağlık durumunda çok ciddi bir şey yok, geşmiş olsun.:rendeer:

Tuğper durup yardım ettiğin için de sana teşekkürler, etrafta iyi birilerinin olması her zaman güzel:cat:

haklısın aye biraz genç'ti yani ehliyeti yokmuş henüz banada acemilik gibi geldi.
kendisi omuzum kırılmış olabilir dedi fakat hayati tehlikesi yoktu ve kaburgalarındada ezilme ve kırık olabilir.:pale:
ben yardım etmeyi seviyorum ve asla kaçmam sizlerinde aynı yardımı yapacağınızı biliyorum buda beni ve motosikletlileri rahatlarıyor.:rendeer:

montu siyah 2 tane sırt çantası,siyah kaskı vardı ve plakalık yoktu plaka arka çamurluğun üzerinde idi ve yoshimura egzost vardı plakası 34 EN ile başlıyordu.

bir kez daha anladım ve gördüm büyük motora geçmek ciddi bir iş hemde çok...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
yazık olmus... en sag seritten sola donmesi de kotu:( bostancı trafigi hep yogundur. bazen, ''donmek icin geciktim, bosver, 5 km oteden donerim ben de'' diyebilmeli insan:(

umarim cabucak iyilesir:(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
yazık olmus... en sag seritten sola donmesi de kotu:( bostancı trafigi hep yogundur. bazen, ''donmek icin geciktim, bosver, 5 km oteden donerim ben de'' diyebilmeli insan:(

umarim cabucak iyilesir:(

yanlış anlaşılmasın ;yol zaten sola doğru virajdı ve motosiklet kendi şeridinin içinde virajı dönüyordu sola o sırada oldu olay herhang bir sokağa yada caddeye dönüş gerçekleştirmiyordu.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
virajda paniye kapılarak fren yapmak en büyük yanlış çarpıcak olsan dahi frene ve gaza dokunmamak en akıllıcası bunu yapan bide racing sürücüsü arkadasımız neyse inşallah agır bir durumu yoktur.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
offf ya :pale:

Çok geçmiş olsun inşallah ciddi bi şeyi yoktur :pale:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlış anlaşılmasın ;yol zaten sola doğru virajdı ve motosiklet kendi şeridinin içinde virajı dönüyordu sola o sırada oldu olay herhang bir sokağa yada caddeye dönüş gerçekleştirmiyordu.

bi dağıttın mı toplamak zor bu olayı galiba

geçmiş olsun çocuğa valla
karnını çarptıyı okuyunca benim karnım bi hoş oldu
acayip üzülüyorum
keyifle birşey yapmaya çalışan insanlar yaralanıyor ölüyor...
keşke biraz sabredip ehliyet/eğitim alıp bolca tecrübe yapıp öyle trafiğe çıksaymış
tatlısu motorcusu olsaymış...
:salut:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
racing motosiklet kullanımı hatalara karşı sıfır obsiyon verir sürücüsüne,bu tip makineler tamamen sürücü bilgi ve tecrübesiyle doğru orantılı olarak kontrol edilebilirler.............bu kazayı geçiren acemi arkadaşımıza geçmiş olsun,ilkyardım için yardımcı olan dostlara da selamlar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
olayı aklıma getirdikçe kendimi kötü hissediyorum valla gözümün önünde hala büyük motora geçmek cidi bir iş çook...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Eğer iç kanaması yoksa ucuz atlatmış kazayı.Çok geçmiş olsun.Vede bir müsibetin bin nasihatten evla olduğu bir olayı yaşamışsın,kendin için gereken dersi çıkarmışsın.Kimsenin başına bişey gelmeden uzun yıllar motora binmek nasip olur inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok buyuk gecmıs olsun yaa:(:(
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
virajda paniye kapılarak fren yapmak en büyük yanlış çarpıcak olsan dahi frene ve gaza dokunmamak en akıllıcası bunu yapan bide racing sürücüsü arkadasımız neyse inşallah agır bir durumu yoktur.

Kesinlikle haklısın:cat:

Bu aleti kullanıyorsan böyle hatalar yapmayacaksın.

Kendine güvenmek viraja 180'le girmek değil, 180'le girdiğin virajda frenlere asılmayacağına(motoru dikleyip frene asılıp tekrar yatırmak gibi teknikler hariç ki en sağdaysan bunu zaten yapamazsın) güvenmek olmalı.

(Bu arada o virajı çok iyi biliyorum, orda paniklemek için 160-180 arası dalmış olmak lazım, eğer önüne birşey fırlamadıysa.)

Heleki bunu bu havada yapmak...

Neyseki ciddi bir yaralanmasıda yokmuş, en azından güzel tecrübe edindi.

Bu arada başlığı ilk gördüğümde eyvah bizim ferdi tayfur dedim ama değilmiş diye çok sevindim.

Halbuki ikisinide yüz yüze görmedim, bizim ferdi tayfur olmayınca sevinmem forumun bir şekilde bizleri birbirine bağladığını da gösteriyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acaba zıyaretıne gtsekmı ? morel olur ? bu durumları ıı bılırım 3 kere gecırmıs bırı olarak :( cok ıı morel oluo
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
o viraj çok tehlikeli Allah tan arkadan gelen trafiğin içinde kalmamış.arkadaşa çok geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen o wirajda bı zmnlar bnde kaymstm ama yawas gıdıodum ztn 40 50 :( cok aptal bı yol orası uyuz oluyorum oraya yaa:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst