20 AĞUSTOS 2005 CUMARTESİ YALIKÖY-ORMANLI

Gelip gelmeme durumunuz?

  • Kesin gelirim

    Oy: 0 0.0%
  • Kesin gelemem

    Oy: 0 0.0%
  • Belki gelebilirim

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, bu cumartesi geçen haftasonu yeni bir yer keşfetmek için çıktığımız gezide bulduğumuz çok güzel bir yer olan Çatalça'nın çevresindeki en güzel yerlerden biri olan Yalıköy'deki Ormanlı plajına gitmeyi planlıyoruz. Mesafe çok uzak değil ve yolculuk çok keyifli. Yolda giderken etrafınızdaki yeşilliklere bakmadan edemiyorsunuz. Yolculuktan sonra da isteyenler kendilerine plajda deniz ziyafeti çekebilirler. Katılmak isteyen olursa bize katılabilir. Herkesin gidebileceği ortalama bir süratte yolculuk yapacağız, o nedenle benim motorum yavaş diye bahane bulmayın :) Gelip gelmeme durumunuzu ankete cevap vererek belirtirseniz sevinirim.


ormanlimap1yz.jpg


ormanli015bo.jpg


ormanli021sz.jpg


ormanli036mh.jpg


ormanli045hq.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Pazar gunu F1 yarıslarını istanbulda seyredecegim icin cumartesi gezisi ii olabilir.
Cumartesi günü calismaz isem kesin gelirim.
Boy bulusma yeri ve saatinide yazarsan herkes ona gore daha rahat plan yapabilir
 
Katılım
23 Mar 2005
Mesajlar
2
Geçen hafta gidenler arasında ben de vardım. Bu hafta da tekrar giderim. :) Çünkü, gidiş yolu oldukça keyifli. Bir kısmını otobandan gittikten sonra yeşilliklerle dolu yollardan geçiliyor. Yol üzerinde çok şirin bir köy kahvesi vardı. Oraya da uğrayabiliriz. Yalıköy'deki Ormanlı plajı da çok güzel. Plaj kenarında yeme içme işi için tesis de vardı.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Zaten Pazar günü F1 olduğu için Marmara Ereğlisi gezisine katılımın az olacağını düşündüğüm ve haftasonu birşeyler yapabilmek için geziyi cumartesi gününe planladım. Zaten bu güzel havaları bir süre sonra bulamayacağız.

BULUŞMA YERİ :

ANADOLU YAKASI (Saat 09.45 - 10.00 arası) :
Kızıltoprak'tan Çevreyolu'na çıkarken yolun sağ tarafında kalan Shell benzincisi.

AVRUPA YAKASI (Saat 10.15 - 10.30 arası) :
Mecidiyeköy'den Şişli'ye giderken Şişli girişindeki içinde Burger King olan, Ermeni mezarlığının karşısındaki Shell Benzincisi.
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
ormanli6gr.jpg


Arkadaslar hayırdır.Siz bizle geliyosunuz zannediyordum am siz galiba kendiniz biseyler planlamaya basladınız.daha önce soyleseydiniz bizde ona göre size katılabilirdik.Durun bakalım daha neler olacak size yardım etmesi icin haritayı koyuyorum toplam km yi de yazayım ve ne kadar sürdügünüde yazayım sizlere

Toplam : 77,6 km
Sure : 1: 24 standart 60-70 km/sa hızla

Distance Time Location Direction
0 0 Sisli 34360 (Istanbul) (TR) Start:
0.7 0:02 after 650 meters: Turn right
0 0 You are near Frontier Crossing: Istanbul
1.1 0:03 Okmeydani (7) after 1,1 km: Towards Zeytinburnu, to D020
5.8 0:08 Vatan Cad. (3) after 4,7 km: Towards Edirne, to D020/O-3
10.0 0:12 Esenler (19) after 4,2 km: Towards Arnavutkoy, to D020
12.4 0:15 Ulastirma (11) after 2,4 km: Take exit Ulastirma (11)
12.9 0:16 after 487 meters: Turn left; Leave the motorway, to D020
20.7 0:23 Habipler after 7,8 km: Straight ahead, to D020
30.6 0:33 Arnavutkoy 34 after 9,9 km: Turn left, to D020
36.1 0:39 Cilingir 34 after 5,5 km: Straight ahead, to D020
46.6 0:49 Yassioren 34 after 10,6 km: Straight ahead, to D020
48.4 0:51 after 1,7 km: Turn left, to D010/D020
56.9 1:00 Kestanelik 34 after 8,5 km: Straight ahead, to D010/D020
57.5 1:00 after 597 meters: Turn right, to 34-83
59.3 1:02 Canakca after 1,7 km: Straight ahead, to 34-83
62.5 1:06 Dagyenice after 3,2 km: Straight ahead, to 34-83
77.0 1:24 after 14,5 km: Straight ahead, to 34-82
77.2 1:24 after 257 meters: Turn right
77.6 1:24 Ormanli 34 (TR) You are at your destination
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
ARKADASLAR O ZAMAN 21 AĞUSTOS GEZİSİNİ BURAYA YONLENDIRELIM MI? HERKES TOPLU HALDE BI GEZIYE GITSIN AYRILIK GAYRILIK OLMASIN NE DERSINIZ!!!!! :king: :king:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
kabir, arkadaşım biz Pazar sizin geziye katılmak isterdik ama yanlış bir zaman seçmişsiniz. F1 nedeniyle katılım çok az olacaktır. Madem toplu bir gezi planlanıyor, kalabalık olsun bari. O nedenle biz haftasonunu öldürmemek için cumartesi gezi planladık. Haftasonunu evde geçirmek istemeyiz değil mi? :) O nedenle cumartesi gezelim eğlenelim, pazar da buluşalım hem F1 izleyelim, hem muhabbet edelim.

İsterseniz Marmara Ereğlisi gezisini de ondan sonraki haftasonu yaparız.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ARKADASLAR O ZAMAN 21 AĞUSTOS GEZİSİNİ BURAYA YONLENDIRELIM MI? HERKES TOPLU HALDE BI GEZIYE GITSIN AYRILIK GAYRILIK OLMASIN NE DERSINIZ!!!!!


Kabir cok iyi fikir org. birlestirip toplu katılımlı bir gezi yaparsak ii olur istersen
sen konuyu buruya yonlendir ve eski baslıga iptal edildi yaz


cuamrtesi yalıkoy gezisi pazar f1 org. guzel bir haftasonu olucak sanırım
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
EYWALLAH MILLET FORMU O ZAMAN BEN FORMDAKI ARKADASLARI BURAYA YONLENDIRECEM AMA DIGER ARKADASLARIN BILGISI OLMASI ICIN BASLIK BIRAZ ACIK KALSIN :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar gidiş geliş kaç km olucak ?
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
rüzgarsevdalısı bu her ne kadar haftasonu çıkamam dediysede dayanamadı.. kemirdi gezi sevdası.. :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
Benim kafam kelmi (eh biraz) :cherry: inşallah bende geliyorum .perşembeden istanbuldayım cumartesi işim yok.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar mesafe uzak değil. Artık bu kadar mesafeye de uzak diyorsanız o zaman motora mahalle arasında binmeniz gerekiyor :p
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
OO boy hadi liste yap abi herkes katılımcıları görsün kim geliyo kim gel miyoo :king:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Şu anda liste şu şekilde :

boy
bandit
scalatore
skullhunter (işten izin alabilirse)
SERENO (işten izin alabilirse)
shadow-vt (kesin değil)
RUZGARSEVDALISI (kesin değil)
kabir (?)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst