- Katılım
- 10 Haz 2011
- Mesajlar
- 444
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün lastiklerimi değiştirdim tekerlekleri motordan kendim söktüm, tekerleği motorcuya götürdüm sadece yapacağı iş eski lastiği jant'dan çıkartıp yeni lastiği jant'a takacak. geri kalan montajı da kendim yapıcaktım evde. yanıma 20 tl aldım gittim motorcuya değişecek bunlar dedim tamam dedi yaptı bigüzel çıkarken borcum ne kadar dedim 20 + 20 sana 40 a yaptım dedi, e dedim ben yanıma 20 aldım.peki ozaman buseferlik 20 aliyim bundan sonra 40 alırım ama dedi ,bende iyi dedim oraya ilk ve son gidişim oldu. bu arada motosiklet Yamaha Cygnus rs scooter 125 cc lik 40 lira biraz pahalı değilmi sadece jant değişimine ?