20 + 20, sana 40 olur (2 lastik değişimi)

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün lastiklerimi değiştirdim tekerlekleri motordan kendim söktüm, tekerleği motorcuya götürdüm sadece yapacağı iş eski lastiği jant'dan çıkartıp yeni lastiği jant'a takacak. geri kalan montajı da kendim yapıcaktım evde. yanıma 20 tl aldım gittim motorcuya değişecek bunlar dedim tamam dedi yaptı bigüzel çıkarken borcum ne kadar dedim 20 + 20 sana 40 a yaptım dedi, e dedim ben yanıma 20 aldım.peki ozaman buseferlik 20 aliyim bundan sonra 40 alırım ama dedi ,bende iyi dedim oraya ilk ve son gidişim oldu. bu arada motosiklet Yamaha Cygnus rs scooter 125 cc lik 40 lira biraz pahalı değilmi sadece jant değişimine ?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
10 lira vermiştim ben yaptığı bir iş yokki 3 dk ya sürüyor ya sürmüyor 40 TL ne için alıyorsa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jantlar motorun üstündeyken bile 40 TL verilmez.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
ben de lastik fiyatından 5lira fazla verdim buna metal subaplar da dahil.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşım lastikçiye gitseydin keşke onlar daha prof ve insaflı oluyorlar bende aynen böyle bişey yaşadım bi patlak yapmaya adam 10 tl aldı halbuki iç lastik sadece 8 tl oha dedim bir daha gidermiyim o dükkana akıllandım daha da motorsikletçide teker yaptırmam ha kendim ustam hariç çünkü o para bile almıyor giderken bi kek 1lt de limonata hayırlı işler yani bu kadar:cherry:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
geçen sene iki lastik aldım tubalees siboplar da ondan işçilikte almadı hem lastik parası ödeyecem hem işçilik yapma yaa almam vallaha
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
arkadaşım lastikçiye gitseydin keşke onlar daha prof ve insaflı oluyorlar bende aynen böyle bişey yaşadım bi patlak yapmaya adam 10 tl aldı halbuki iç lastik sadece 8 tl oha dedim bir daha gidermiyim o dükkana akıllandım daha da motorsikletçide teker yaptırmam ha kendim ustam hariç çünkü o para bile almıyor giderken bi kek 1lt de limonata hayırlı işler yani bu
kadar:cherry:
Ben on tekeri ic dis sifir 5 tl ye degisti 40 tl cok fazla bu arada kek ve limonata isi dusunulebilir fikir icin tesekkurler
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
bugün lastiklerimi değiştirdim tekerlekleri motordan kendim söktüm, tekerleği motorcuya götürdüm sadece yapacağı iş eski lastiği jant'dan çıkartıp yeni lastiği jant'a takacak. geri kalan montajı da kendim yapıcaktım evde. yanıma 20 tl aldım gittim motorcuya değişecek bunlar dedim tamam dedi yaptı bigüzel çıkarken borcum ne kadar dedim 20 + 20 sana 40 a yaptım dedi, e dedim ben yanıma 20 aldım.peki ozaman buseferlik 20 aliyim bundan sonra 40 alırım ama dedi ,bende iyi dedim oraya ilk ve son gidişim oldu. bu arada motosiklet Yamaha Cygnus rs scooter 125 cc lik 40 lira biraz pahalı değilmi sadece jant değişimine ?


boyle ustaların ben ta... bi kere lastik başına işçilik parası olmaz. bi rakamın olur alırsın. 20-20 40mış aç herif. gitmeyin sakın boyle yerlere direk soymaya bakan adamlar bunlar.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bugün lastiklerimi değiştirdim tekerlekleri motordan kendim söktüm, tekerleği motorcuya götürdüm sadece yapacağı iş eski lastiği jant'dan çıkartıp yeni lastiği jant'a takacak. geri kalan montajı da kendim yapıcaktım evde. yanıma 20 tl aldım gittim motorcuya değişecek bunlar dedim tamam dedi yaptı bigüzel çıkarken borcum ne kadar dedim 20 + 20 sana 40 a yaptım dedi, e dedim ben yanıma 20 aldım.peki ozaman buseferlik 20 aliyim bundan sonra 40 alırım ama dedi ,bende iyi dedim oraya ilk ve son gidişim oldu. bu arada motosiklet Yamaha Cygnus rs scooter 125 cc lik 40 lira biraz pahalı değilmi sadece jant değişimine ?

ıc lastıklerınıde kendı dukkanından mı takdıda 40 lıra ıstedı acaba cok merak ettım :D ıc lastıklerınıde kendı taksa maxımum yapacagı fıyat en fazla tas catlasa 30tl yapardı. mıllet esnaflık yapmayıda bılmıyor ne dıyeyım. 10 - 15 dese belkı bır daha gıderdın ama sımdı artık gıdecegını hıc sanmıyorum.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
10 lira vermiştim ben yaptığı bir iş yokki 3 dk ya sürüyor ya sürmüyor 40 TL ne için alıyorsa...

Pahalı bulabilirsiniz diyecek sözüm yokda yaptığı bir iş yokki 3 dk ya sürüyor ya sürmüyor bu yanlış olmuş, ozaman otuup evinizde kendiniz yapacaksınız niye gidiyorsunuz lastikçiye ,mesleğe bari saygı göstermelisin.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Pahalı bulabilirsiniz diyecek sözüm yokda yaptığı bir iş yokki 3 dk ya sürüyor ya sürmüyor bu yanlış olmuş, ozaman otuup evinizde kendiniz yapacaksınız niye gidiyorsunuz lastikçiye ,mesleğe bari saygı göstermelisin.

tamam alet edavat ve makina kullanıyor,kaç yıllık ustalığıda var eyvallah ama piyasa 5 tl'ye yapılan bir işede 20 tl istenmesi resmen dolandırılıcıktır.

15 gün olmadı daha sök,tak ve patlak tamiri için 10 tl verdim ve üstelik micheln bayisi.

sadece lastik değişimi için,tamirat olmaz ise 5 tl alıyorlar.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
10 liradan fazla etmez yazıktır günahtır arkadaşım.Otomobilin 4 lastiği bile 40 liraya değiştirilmez.Zaten herşeyi makinalar yapıyor yahu havalı tabancalar ayırıcı zerzavatlar eski lastikçiler çok çile çekmiş onu bilir onu söylerim:silent::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst