2 yılda motosiklet hırsızlığı 4 katına çıktı(2016-2018)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde ne kadar hırsız yakalandı bunlar da onemlı gercı af cıktı polıse gıtsen bız yakalıyoruz sonra salınıyor derlerdı tabı sadece yakalanabılenelr. Gecen bırı konu acmıstı polıs o kadar cok olaydan adamın hırsızlıgı arastıramamıs karakol adama kagıt vermıs bolgedekı kameraları ınceleyebılır dıye adam onla cevre esnafın sıtenın kamerasından kendı kendıne motorunu bulmaya calısıyordu donanım forumda vardı o konu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

Yaşlarda 18den küçük nolacak bu ülkenin halı

https://www.google.com/amp/s/www.mi...ideki-motosiklet-hirsizlari-yakalandi-6249581
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu aslında tek yönlü bir olay değil yani ceza sistemindeki boşluk, salıverilmeler sadece bir sebep değil, ülkenin ekonomik durumu da etkiliyor, evet refah olan ülkelerde de hırsızlık oluyor ama refah seviyesi düşük ülkelerden bu oran daha az, işsiz çok bir insanda para yoksa büyük konuşmayalım çalmayada meyledebilir. İşsiz gençlerin hepsi yapmaz ama etrafında suç çeteleri varsa tuzağına düşmesi bu işsizlik bu ekonomik durumda kolay, bir insan genetik bir sorunu yoksa neden hırsızlık yapsın, olay yine ekonomi. Bunun yanında motosiklet fiyatları sadece artmıyor, parça fiyatları da artıyor, hırsızlıkla bir çok parça sökülüp piyasada satılıyor, bu ve bunun gibi sebepler hırsızlığı arttırıyor. Ayrıca çalınmaması için kullandığımız iyi ekipmanlar da pahalı herkes motoruna kullanamadığından hırsızların işini de kolaylaştırıyorlar.

hocam zaten 21. yuzyıldayız işsizlik olacak nufus artısına engel olunmadıghı durece. Ha devlette avrupadakı gibi sosyal devlet olup yardım etsın ınsanları hapse atıp doyurmak yerıne hapse atmadan once doyursun yanı sonuc ıtıbarıyle bu sistemde iç savastayız resmen hapıshanelerde yer yok dava sayıalrına bakınca resmen iç savas ortamı oldugunu göruyoruz ulkede
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
2020 verilerini ben söyliyim;

Ne kimsede yeni fiyatlarla motor alacak para var nede aldığı motoru çaldıracak göz!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2020 verilerini ben söyliyim;

Ne kimsede yeni fiyatlarla motor alacak para var nede aldığı motoru çaldıracak göz!
En ucuz absli motor 25 bin olmuş bu şartlarda çok zor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hırsızlık iyice artacak.. bunlar iyi günler daha..

kapalı garajda ama ordan bıle calınıyormus balkona asansor yapıp odama soksam daha ıyı bırı girerse yatak odamda oldurursem ceza yokmus

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

motoru calınmayan youtuber var mı? Bide işin ilginç yanı herkes kendı buluyor çalınan motoru



---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Olabilir. En azından vaktimizi çalan troller var. S... edilmeden önce alınan biri çıktı bile.

Geri gelir o yine sanırım bayadir trolluk yapiyormus
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst