2 x 38 Litre Çanta yaptırmak. Adventurer Markası hk.

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Merhaba,

Bir süredir soft çantalar yerine bir yeni bir çanta arayışı içindeydim. Leoncino ile tekstil çantalar başta fena durmadı.

nlprAM.jpg


Ancak daha sonra yol yaptıkça ve artçı kıpırdadıkça Soft çantalar yataktan düşen yorgon gibi oluyor :)

vPV4g4.jpg


Tekere sürtüyor vs. Bende bir kaç firma araştırdım. Çünkü ithal ürünleri almak artık imkansız gibi.
Yerli üreticinin desteklenmeside iyi bir şey. Ayrıca bir sonraki motorun ADV olması gibi bir fikrim var. Birazda ona yatırım yaparak.

Adventurer Motorccle Equipment markasında karar kıldım. Rami tarafın bir atölyeleri var.

https://www.adventurer.com.tr/

2 x 38 yan çanta ve demirleri sordum. Siyah çantalar 3000 natural alüminyumlar 2700 dediler. Sadece çanta demiri için fiyat sordum. 700 TL dediler. Çantaların fiyatı 2700 ama demirler ile birlikte yapılırsa demirler onlardan oluyor. Yani 3400 değil. 2700 veriyorsun hem çanta hem bağlantı demirlerine. Anlaştık. Pazartesi sabah motoru bıraktım. O gün bağlantı demirleri yapıldı. Ben akşam motorumu aldım. Biraz yoğunluk ve yeni TENERE 700' ün işleri arasında. Cuma günü montaja anlaştık.

IMG-20190909-WA0023.jpg

IMG-20190909-WA0022.jpg

IMG-20190909-WA0021.jpg

IMG-20190909-WA0019.jpg

IMG-20190909-WA0018.jpg

IMG-20190909-WA0015.jpg


Cuma günü geldim. 25 dakikada her şey halloldu. İyi niyetli hoş sohbet ve işinin ehli insanlar. Sonunda benimde kafama yatan bir şey çıktı ortaya.

IMG_20190913_184658.jpg

IMG_20190913_184710.jpg

IMG_20190913_191400.jpg

IMG_20190913_191354.jpg

IMG_20190913_191410.jpg


Bakalım bizim ufak turdan sonra. Kullanım kolaylığı ve kaltesi hakkında bir şeyler yazarım.
Tecrübe etmek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Hayirli olsun.
Yapildiktan sonra bekliyoruz yorumlarini.

O komine cantalari.sende gorup almistim bende :) is gordu chopper da.

Simdi bende hard canta arayisindayim africaya.

Aa yapilmis galiba degil mi.
Ben mi fotograflari goremiyorum. Komine cantalari goruyorum 2 fotograf olarak.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Düzenliyorum birazdan. Hızlı resim sitesi değişmiş biraz
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
896
Resimleri bi görelim çok yakın takipteyim 😊 2 haftadır aliexpressten fiyat araştırması yapıyodum bu konu hakkında
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
oBAK41.jpg

oBA2yI.jpg

oBAUhf.jpg

oBAzIH.jpg

oBA1GA.jpg

oBAWlG.jpg

oBA3RS.jpg

oBA8Nb.jpg

oBAMIt.jpg

oBAl2s.jpg

oBAtAQ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------

Yeniden yükledim umarım görünüyordur.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Güle güle kullan hayırlı olsun.

Gayet güzel olmuş, demirler sonra boyandı değil mi? Kaynak yerleri o şekil durmuyor herhalde? Bir de çantasız görünüm nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
öncekı canta aksine motor daha geniş bir alan kapsıyor; dikkatli sürmek lazım bu durumda.

Taşıma kapasitesi olarak hesaplama yaptınız mı? Cok anlamam da bakınca sanki taşımayacakmş gibi gözüküyor.

Ama sağlam ise gayet faydalı olmus, elinize saglık
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Güle güle kullan hayırlı olsun.

Gayet güzel olmuş, demirler sonra boyandı değil mi? Kaynak yerleri o şekil durmuyor herhalde? Bir de çantasız görünüm nasıl?

Demirler ilk gün yapıldı sonra boyaya gitti. İyi duruyor çantasız. Çıkarınca fotoğraf atarım. Teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

öncekı canta aksine motor daha geniş bir alan kapsıyor; dikkatli sürmek lazım bu durumda.

Taşıma kapasitesi olarak hesaplama yaptınız mı? Cok anlamam da bakınca sanki taşımayacakmş gibi gözüküyor.

Ama sağlam ise gayet faydalı olmus, elinize saglık

Yanlara doğru 2 cm gidonu geçti çanta genişliği. Artık biraz daha araba gibi gitmek lazım. Aslında ağırlık merkezi beni korkutuyordu. O yüzden topcase yaptırmadım :) Sonra olur olmaz yerde tekere gelmeyelim. Givi ve Shad gibi markalar Leoncino için çantalar ve çanta demirleri üretiyor. Onlar hesaplamıştır.
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Maliyeti ne oldu bu işin ? Keşke 3 lü set yaptırsaydın hazır yaptırmışken
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Maliyeti ne oldu bu işin ? Keşke 3 lü set yaptırsaydın hazır yaptırmışken

Çantalar + Bağlantı Demirleri. 2700 TL ye geldi.

Dediğim gibi topcase de taksak ağırlık dengesi bayaa arka tarafa kayacaktı. Ama problem değil bundan sonra biraz ADV motorlar var kafamda. Çantalar bir nevi onlara yatırım oldu.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
hayırlı olsun. yüksek hızlarda rüzgardab sağa sola çekme, sallama falan yapıyor mu?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Orta çanta şase`si şöyle yapilabilir.

Duzenlemeyi cepten yaptim,bilgisayarda daha kallavi yapilabilir.



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Edit;

@ihsan

Forumda,resim eklerken plakani gizlemeni öneririm,ne olur ne olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çantalar + Bağlantı Demirleri. 2700 TL ye geldi.

Dediğim gibi topcase de taksak ağırlık dengesi bayaa arka tarafa kayacaktı. Ama problem değil bundan sonra biraz ADV motorlar var kafamda. Çantalar bir nevi onlara yatırım oldu.

Ben CB500F'e Givi yan çanta demiri + Kappa 2x33l yan çanta takımı 3100TL'ye mal ettim. İnanılmaz uygun bir fiyat olmuş. Alüminyum çanta takılacak bir motosiklet alırsam Adventurer markasını mutlaka değerlendireceğim.

Benimki şöyle oldu:


 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
hayırlı olsun. yüksek hızlarda rüzgardab sağa sola çekme, sallama falan yapıyor mu?

Haftaya Bozcada + Alaçatı yapacağım. Bu soruyu o zaman cevaplarım. Ama Çantaların içinde Maks. 180 KM yazıyor. Givi ler de filan da böyle yazıyor daha önceden gördüğüm. Ciddi yüksek hızlara böyle sivri keskin çantalar değilde üreticinin yaptığı motorun tasarım hatlarına uyan çantalar daha kolay çıkıyor.

Bunun gibi.

multistrada_1200_panniers_large_capacity-M.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Orta çanta şase`si şöyle yapilabilir.

Duzenlemeyi cepten yaptim,bilgisayarda daha kallavi yapilabilir.

[url]https://i.hizliresim.com/5NXPEM.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Edit;

@ihsan

Forumda,resim eklerken plakani gizlemeni öneririm,ne olur ne olmaz.

Mobile göre iyi eskizi olmuş. Saklayayım bundan sonra :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Ben CB500F'e Givi yan çanta demiri + Kappa 2x33l yan çanta takımı 3100TL'ye mal ettim. İnanılmaz uygun bir fiyat olmuş. Alüminyum çanta takılacak bir motosiklet alırsam Adventurer markasını mutlaka değerlendireceğim.

Yerli malı yurdun malı hocam :) İçeride Africa Twin' ler , Tracer' lar vardı. Yeni Tenere 700 de vardı. . İlk gittiğimde ona başlamışlardı. Zaten piyasası olan çok tutan motorların bağlantı demirleri hazırda duruyor. Stokta istediğiniz ebat çanta varsa. Bir saatte taktırır devam edersiniz.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benim givi topcase'lerde hep max. 120/s yazıyordu. Belki Trekker'larda daha yüksektir...

Şu yeni Tenere de ağzımı çok sulandırıyor da şu anki motorun üzerine bir tane aynısından koymak lazım; gerek yok şimdi o kadar harcamaya, belki 2-3 sene sonra temiz bir 2. el alırım...
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
89
İyi bir esnaftır, sattığı mala sahip çıkar, benim çanta demirim deforme olmuştu, kaynak yerinden yırtılma vardı, tereddütsüz yarım saat içinde değiştirip iade etmişlerdi.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
896
Valla güzel olmuş. Bi tek genişlik biraz soru işareti bıraktı hocam tutamaçları söktürüp biraz daha çantaları motora yapıştırmak daha mı iyi olurdu acaba? Maliyet ise bayağı bayağı iyi.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Yanlış anlamada bana göre işlevsel fakat görüntü olarak çok kötü olmuş.Başka motora takmak için bunda belli süre idare eder ama sürekli kullanmak için hoş durmuyor.Hondada görünen gibi plastik çanta pahalı ama daha hoş dururdu.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
502
Çok büyük düşmüş volumu fazla olmasına karşın biraz battal boy olmuş onun yerine ebatları küçültüp ortaya bir topcase olsaymış daha şık ve estetik olurmuş mesela Hondanınki gibi çok zarif dururdu, genede güle güle kullanın kazasız belasız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst