2 x 38 Litre Çanta yaptırmak. Adventurer Markası hk.

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ben CB500F'e Givi yan çanta demiri + Kappa 2x33l yan çanta takımı 3100TL'ye mal ettim. İnanılmaz uygun bir fiyat olmuş. Alüminyum çanta takılacak bir motosiklet alırsam Adventurer markasını mutlaka değerlendireceğim.

Benimki şöyle oldu:

[url]https://i.hizliresim.com/GZN6rZ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/zGL8zj.jpg[/url]

Gayet güzel görünüyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

Yanlış anlamada bana göre işlevsel fakat görüntü olarak çok kötü olmuş.Başka motora takmak için bunda belli süre idare eder ama sürekli kullanmak için hoş durmuyor.Hondada görünen gibi plastik çanta pahalı ama daha hoş dururdu.

Evli olmasam küçük retro çantalara yürürdüm. Görsel böyle bir motora pek yakışmıyor :) Ama tek sebebi işlevi
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
Ben 250 tl maksimum maliyetle alüminyum topcase yapmak istiyorum. sitenin arama butonu çalışmıyor. daha önce yapan arkadaş varsa şablon filan atabilir mi? 28-32 litre yeter bana.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Ben 250 tl maksimum maliyetle alüminyum topcase yapmak istiyorum. sitenin arama butonu çalışmıyor. daha önce yapan arkadaş varsa şablon filan atabilir mi? 28-32 litre yeter bana.
Google a "aluminyum canta site:motosiklet.net" seklinde yazarsan direkt bu siteden sonuclar veriyor. Buranin aramasindan daha iyi.
Galiba biri yapmisti be. Burada mi gordum. Face de mi gordum hatirlamiyorum. Ama burada galiba. Tatli tepsisinden yapmisti. O sekilde de aratabilirsin.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
180km oldukça yeterli bir hız hatta bence 130 140'a kadar sürüşü etkilemezse gayet yeterli. Hiç çantalı motor kullanmadım ondan hep merak ediyorum. hoş çanta takabileceğim bir motorumda yok ama merak işte :)
 
Katılım
23 Ara 2018
Mesajlar
48
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/161654-dort-baklava-tepsisinden-yan-canta.html
sanırım bu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

bir de bu var

https://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/120054-yan-canta-yapimi-cup.html
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/161654-dort-baklava-tepsisinden-yan-canta.html
sanırım bu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

bir de bu var

https://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/120054-yan-canta-yapimi-cup.html

Vizyon sahibi insanlarmış. İmkanları olsa daha güzel şeyler yapacaklar belli ki. Mesleğim gereği yapmayı bende düşündüm. İstediğim gibi olması ve iyi bir çantaya benzemesi için. Laser Kesim, Abkant. Kaynak Makinesi vb. şeyler gerekli. Sanayi ile arası iyi olan yada sektörde çalışan biri kolayca yaptırabilir aslında.


Büyük alet çantalarından da çok iyi oluyor bu arada.


Fiberden de yapılır böyle bir kalıp ile.

 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
Vizyon sahibi insanlarmış. İmkanları olsa daha güzel şeyler yapacaklar belli ki. Mesleğim gereği yapmayı bende düşündüm. İstediğim gibi olması ve iyi bir çantaya benzemesi için. Laser Kesim, Abkant. Kaynak Makinesi vb. şeyler gerekli. Sanayi ile arası iyi olan yada sektörde çalışan biri kolayca yaptırabilir aslında.

https://www.youtube.com/watch?v=4uCiOo7cUds

Büyük alet çantalarından da çok iyi oluyor bu arada.

https://www.youtube.com/watch?v=BmFTxjFHBig

Fiberden de yapılır böyle bir kalıp ile.

https://www.youtube.com/watch?v=_XpMiAniF8Q

her gün sanayideyim. bu konuda ciddi anlamda çevrem var aslında. sadece şablon olayıyla uğraşmak istemiyorum. bir de model çizimi lazım. eğer bunları ben halledeyim sen yaptır dersen ikimize de yaptırayım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst