- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba beyler, merak ettiğim 2 konuda size danışmak istedim.
1. si, örneğin bir trafik kazası geçirdik ve sağlık güvencemiz yok, tedavi masrafları özel hastane bile olsa devlete mi ait oluyor ?
2. si, duble çift şeritli yani 2 geliş 2 gidiş ayrı yollarda motosikletin maksimum hız sınırı kaçtır.
Şimdiden teşekkür ederim.
1. si, örneğin bir trafik kazası geçirdik ve sağlık güvencemiz yok, tedavi masrafları özel hastane bile olsa devlete mi ait oluyor ?
2. si, duble çift şeritli yani 2 geliş 2 gidiş ayrı yollarda motosikletin maksimum hız sınırı kaçtır.
Şimdiden teşekkür ederim.