2 tane sorum vardı

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba beyler, merak ettiğim 2 konuda size danışmak istedim.

1. si, örneğin bir trafik kazası geçirdik ve sağlık güvencemiz yok, tedavi masrafları özel hastane bile olsa devlete mi ait oluyor ?

2. si, duble çift şeritli yani 2 geliş 2 gidiş ayrı yollarda motosikletin maksimum hız sınırı kaçtır.

Şimdiden teşekkür ederim. :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
onur kaza yapmadığını söyle :) özeli bilmiyorum ama devlet ücretsiz hız sınırıda hız sınırında 80 km/s
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
yok kanka be ama tırsıyorum ara ara o yüzden sormak istedimdi. en son arttırıldı diye biliyorum hız sınırı da :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İki soru arasında tuhaf bir bağ var ama...
Çözemedim :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Eğer başına bir şey gelirse arıyorsan ambulansı seni alıp devlet hastanesine götürüyor ve ücretsiz.
2. Bölünmüş yollarda motosiklet için hız sınırı 90 km. Bölünmemiş gidiş-geliş yollarda 80, otoyollarda (TEM) 90 km/h
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst