2.Sakarya/Poyrazlar Motosiklet Festivali.

Katılım
28 Şub 2007
Mesajlar
21
(SMSK) Sakarya Motosikletçiler Spor Kulübü olarak geçen yıl 1.sini düzenlediğimiz,Poyrazlar Motosiklet Festivalimizin 2.sini bu yıl yine düzenliyeceğiz.

Tüm arkadaşlar davetlidir.

Festival Tarihimiz.....30-31-Mayıs / 1-Haziran-2008 tarihlerinde 3 gündür.

Geniş açıklama festival tarihinin yaklaşması ile yapılacaktır.

Saygılarımla

Kemal GÜRARDA (Apex)
SMSK Yönetim Kurulu Üyesi
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Köyüme çok yakın olan bu festivali kaçırmayı kesinlikle düşünmüyorum. İstanbul'dan birkaç arkadaş orada olacağız. Hemşehrilerime selam ve saygılar sunarım.
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
30
geçen sene gelemediğim için cok üzülmüştüm çünkü motosikletim yoktu
ama bu sene motosikletimle ben bir sakaryalı olarak orada olacağım inşallah
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
102
bende bi sakarayalı oalark geçen sne gidemedim bu sene kesin gitmeyi düşünyorum:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
geçensene olduğugibi busenede ordayız geçensene yağmurlu idi ama busene güzel olur inşallah.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
başta allah utandırmasın, geçen sene benim yerime motosikletim katılmıştı bu sene ben ve motosikletim katılır inşallah :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Başkanım emrin olur gelecem ama müsait olursam...
Sadece 1saatliğine bile olsa gelip sizi bulacağım..
Saygılar...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Çok güzel. Ben bir Karasu' lu olarak katılmayı planlıyorum. İnşallah bir aksilik çıkmaz.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
5
festivalin tam yeri ve detayları hakkında bilgi alabilirmiyim ben de katılmak isterim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wayy çok isterim wallahi
gelmişken bi cebeci de yaparım :)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Bu güzel organizasyona geçen sene katılma şansım olmuştu. Kesinlikle kaçırmayın derim. İşte bir kaç enstantene...
Hem gidiş yolu çok güzel, hem de Poyrazlar Gölü muhteşem... Gelenleri saymıyorum, onlar zaten süper...






Kamp alanı hemen arkada... Ortam cennet... :queen:
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
103
geçensene karasu gezısıne katılmıstık
çok eglenceliydi doluya yakalanmıstık unutamadugım anlardan bırıydı busene ınsallah beraberız
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
1 hafta daha ileriki tarihte olsa katilirdim ama tam sınav gunune denk geliyor sansa bak yaw :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst