- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba.2 gündür olanları maddeler halinde sıralıyorum
Dün;
1- Dün Sabah motorum ile işe gelmek için yola koyulmadan önce 2. kaskımı arkaya bağladım ve yola çıktım.Kartal'dan Gebze'ye doğru otobanda 90 km hız civarında giderken bir araba yanımdan korna çalıp geçti.Arabaya baktım ama içinden bana işaret yapan biri filan göremeden geçti gitti:silent:Alla alla dedim kornayı neden çaldı adam diye düşünürken aklıma kask geldi:cyclopsanElimi arkaya attım ki kask yok
ale:Tüh dedim düşmüş hemen sağa çektim motoru ipe bakayım diyerek.Motordan indimki kask 1,5 -2 metre uzunlugunda ipin ucunda motora bağlı sallanıyor:queen:Kaskı elime aldım her yanı çizik kim bilir asfaltta ne kadar sürüklenmiş.
Çok şanslıydım Allah Korudu.İp veya kask bir yere dolanda kötü bir kaza yapmam kesindi.
2-Dün Akşam işten eve dönüş yolumda trafikte seyir ederken Aydın'lı Mah den Otoban yoluna giderken solumdaki araç aniden fren yaptı ben daha ne oldugunu anlamadan birden önümde bir pimapenci kamyonet beliriverdi.Mesafe oldukça kısa ve hızımda uygun olmadıgı için kaçma hamlesini düşünemeden ani fren yaptım en son durdugumda arka teker havada ön teker üstünde duruyordum.Yanımdaki araç gerizekalı gibi karşı tarafa geçmek isteyen minibüse yol vermiş minibüste mal gibi trafiği hiç kontrol etmeden yol dik dalmıştı.İçinde de iki gerizekalı coçuk benim frenimi ağızları 5 karış açık hatta biri kolunu suratına kaldırmıştı.Sonra geçen diyalog şöyle
Ben-Arkadaşım ne yapıyorsun sen?
Kamyonet*Önüne baksana kardeşim!
-Yola bakmadan çıkılırmı öyle
*Sen sağdan araba geçiyorsun Soldan geçilir soldan!
-Ne araba geçmesi bura normal şerit ben şeridimdeyim zaten!
-Can bu can oyun değil trafik düzgün kullan
*Bizimkide can
-İyi o zaman kendi canına dikkat et alırlar canını! dedim bastim gittim.
Eve giderken de bir araba virajda dibime gelip sıkıştırdı birde korna bastı bir diğer araçta ışıklarda aniden önüme kırdı.Neyse sağ salim eve girdim dün gece.
3-Bu sabahta dünkü olayın tam tersi minibüs sağa yolcu almak için yanaştı bende solundan geçerken aniden gerizekalı bir genç yola fırladı yine ani fren bu dondu kaldı.Tam dibinde durdum bunun.Kolundan tutup ittip başımı belaya sokucaksın diye bağırdım sonra yoluma devam edip işe geldim.
Hayırdır inşallah!
Dün;
1- Dün Sabah motorum ile işe gelmek için yola koyulmadan önce 2. kaskımı arkaya bağladım ve yola çıktım.Kartal'dan Gebze'ye doğru otobanda 90 km hız civarında giderken bir araba yanımdan korna çalıp geçti.Arabaya baktım ama içinden bana işaret yapan biri filan göremeden geçti gitti:silent:Alla alla dedim kornayı neden çaldı adam diye düşünürken aklıma kask geldi:cyclopsanElimi arkaya attım ki kask yok
Çok şanslıydım Allah Korudu.İp veya kask bir yere dolanda kötü bir kaza yapmam kesindi.
2-Dün Akşam işten eve dönüş yolumda trafikte seyir ederken Aydın'lı Mah den Otoban yoluna giderken solumdaki araç aniden fren yaptı ben daha ne oldugunu anlamadan birden önümde bir pimapenci kamyonet beliriverdi.Mesafe oldukça kısa ve hızımda uygun olmadıgı için kaçma hamlesini düşünemeden ani fren yaptım en son durdugumda arka teker havada ön teker üstünde duruyordum.Yanımdaki araç gerizekalı gibi karşı tarafa geçmek isteyen minibüse yol vermiş minibüste mal gibi trafiği hiç kontrol etmeden yol dik dalmıştı.İçinde de iki gerizekalı coçuk benim frenimi ağızları 5 karış açık hatta biri kolunu suratına kaldırmıştı.Sonra geçen diyalog şöyle
Ben-Arkadaşım ne yapıyorsun sen?
Kamyonet*Önüne baksana kardeşim!
-Yola bakmadan çıkılırmı öyle
*Sen sağdan araba geçiyorsun Soldan geçilir soldan!
-Ne araba geçmesi bura normal şerit ben şeridimdeyim zaten!
-Can bu can oyun değil trafik düzgün kullan
*Bizimkide can
-İyi o zaman kendi canına dikkat et alırlar canını! dedim bastim gittim.
Eve giderken de bir araba virajda dibime gelip sıkıştırdı birde korna bastı bir diğer araçta ışıklarda aniden önüme kırdı.Neyse sağ salim eve girdim dün gece.
3-Bu sabahta dünkü olayın tam tersi minibüs sağa yolcu almak için yanaştı bende solundan geçerken aniden gerizekalı bir genç yola fırladı yine ani fren bu dondu kaldı.Tam dibinde durdum bunun.Kolundan tutup ittip başımı belaya sokucaksın diye bağırdım sonra yoluma devam edip işe geldim.
Hayırdır inşallah!