2. el disk kilidi arıyorum

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
ben 12 lira ya almıştım :) sen alarm lı arıyosan o başka:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkat ette hırsızın biri satmasın sana ( kendisine yedek anahtar ayırıp ) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D walla hee çakal dolu memleket :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw şimdi ben diyelim ki urfadayım sende istanbulda oldunu farzedelim ve 10 ytl ye anlaştık senle birde buna kargo parası ekle 20 ytl kargocular geldi seni bulmadı diyelim sana kağıt brakacaklar hadii koştur koştur kargoya gideceksin 5 ytl de benzin masrafı etti 25 ytl sen en iyisimi git bir grossmarkete ordan al daha ucuza alırsın be arkadaşım ne sen uraş bi kilit için nede bizi uraştır :queen:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
tüketici gazetesine bir bak..

'42 numara az kullanılmış jump spor ayakkabı,hip hopçulara özel' diye bir ilan vardı.
Belki senin aradığın gibi bir ilanda vardır.

Bu arada banada 2.el yastık lazım yahu.Yatarken kafamızı koyduğumuz var ya :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:) 2.el çorap arasan heralde ancak bu kadar garip olabilirdi..

10 ytl lik şeyin 2.elini almanın mantığı pek yok gibi.Kaldı ki arkadaşların da bahsettiği gibi kötü niyetli olan bir kişi kilitin anahtarını kopyalayıp ondan sonra kilidi sana verebilir.Neyse,illa 2.el istiyosan al tabi..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
bende arIyorum :) hatta buLursan ortak aLaLim...
haftanın tek günleri sen çift günleri ben kullanayım, YOK ARTIK PESS !
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tüketici gazetesine bir bak..

'42 numara az kullanılmış jump spor ayakkabı,hip hopçulara özel' diye bir ilan vardı.
Belki senin aradığın gibi bir ilanda vardır.

Bu arada banada 2.el yastık lazım yahu.Yatarken kafamızı koyduğumuz var ya :p

bende var bitane, bayandan az kullanılmış:p 3 yetele yastık 15 yetele kargo:queen:

20 ytl ye satıyorum..
İster misin :mrgreen:

pınarınki güzel çantana koyduğun zaman alışveriş merkezlerinin güvenliğinden geçemiyosun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bende var bitane, bayandan az kullanılmış:p 3 yetele yastık 15 yetele kargo:queen:

pınarınki güzel çantana koyduğun zaman alışveriş merkezlerinin güvenliğinden geçemiyosun:)

İşte bak ne kadar özenli davranmışım..
Nereye gidiyosam hep yanımda gezdirdim hiç canı sıkılmadı hiç dışlanmadı :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
9
iyi ti ye alınmışım walla:p
ben disk kilidinin bu kadar ucuz olduğunu bilmiyordum, yine bu forumda fiyatının 40 lira olduğunu yazmıştı bir arkadaş ama 10 liraysa ikinci el e gerek yok tabi:cherry:

birde 5 gün önce ilk motorum oldu arkadaşlar biraz acemiyim bu konularda, bu arada cevaplara çok güldüm:mrgreen::mrgreen:

şimdi avrupa yakasında sıfır:cherry::cherry: disk kilidini ucuz bulabileceğim bir yer önerirmisiniz ayrıca hırsızlara karşı disk kilidi yeterlimidir, başka ne gibi önlemler alabilirim tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim kilidi satayım sana istermisin motora göre renk değiştiriyor 150 ytl.Uzaktan kumandalı:p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
39
Düşünürsen, XENA alarmlı disk kilidim var(kutusu falan herşeyi duruyor), zaten motoruda 5 ay önce sattım, kilidi de satayım barii :queen:

kilit konusunda daha da fazla yardımcı olabilirim !

Güvenlik konusunda forumda yazılanları iyi oku,

CBR 125 ime kaç kilit attığıma inanamazsın !!!
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
5
gel vatandaş gel

:):):):):)aarkadaşlar 90 lık popcorn isteyen varsa pazarlık edilir:):):)

90 ''popcorn,,a 1,25 ytl istiyom
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst