2. Dünya Savaşı Motosikletleri

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2. Dünya Savaşı ile ilgili konuların tartışıldığı forum ww2talk.com sitesi üyeleri, rastladığımız bir konuda 2. Dünya Savaşında yer almış motosikletlerin fotoğraflarını toplamışlar.


Diger fotoğraflar için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • HU033718.jpg
    HU033718.jpg
    20.8 KB · Görüntüleme: 17,180
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bend böle eskileri araştırıyorum lütfen birazdaha döküman sağlayalım lütfen arkadaşlar birazdaha kaynak gösterimi tercihen savaş resimleri ve yazıları milleti farketmez alman ingiliz...ben bikeresinde int de denk geldim alman piyadelerinin sırtında bisikletler vardı ve çevre ülkelerin bazılarına bisikletle gitmişlerdi bisikletlerin markaları bile vardı ama geçmiş gün ahh keşke o sayfayı yine bulabilsem nasıl bulduğumuda hatırlamıyorum nese ii çalışmalar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl bir tutku ki bak adamlar savaşın ortasında bile motosiklet kullanıyolar , geziler organizasyonlar düzenliyolar , işte gerçek motorculuk :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar bend böle eskileri araştırıyorum lütfen birazdaha döküman sağlayalım lütfen arkadaşlar birazdaha kaynak gösterimi tercihen savaş resimleri ve yazıları milleti farketmez alman ingiliz...ben bikeresinde int de denk geldim alman piyadelerinin sırtında bisikletler vardı ve çevre ülkelerin bazılarına bisikletle gitmişlerdi bisikletlerin markaları bile vardı ama geçmiş gün ahh keşke o sayfayı yine bulabilsem nasıl bulduğumuda hatırlamıyorum nese ii çalışmalar...

arkadaşım motorunu almışsın hayırlı olsun :rendeer:
ben 2 dünya savaşına cok meraklıyım bırde nazı fılımlerıne gecenlerde bır belgesel izledım savaş gercekten acı bır durum o yıllardaki insanların ne sucu varmış yazık ama her fılımde belgeselde motosıkletlere hayranlıkla baktım ve motosıklet gercekten savaşta bıle olsa önemli bir arac
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
bu motorları gorunce motosiklet sevgisini biraz daha benimsedim baksanızya nasıl bakıyorlar motorlara.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadarşlar büyük babamda da varmış 2.dünya savaşı motoru markası bsa dedi
o günden sonra bsa yı araştırmaya başladım zamanın en iyi bmw si diyebilirim
rus yapımı galiba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------

ÇOK SAĞLAM BİR MOTOR Yapıyor adamlar resmen teknolojiyi 2000 li yıılara göre düşünrek yapmış gibi 1970 modelinde disk vardı galiba ama olmayabilrde !!
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
BSA ingiliz markasıdır, şimdilerde hindistanda royal enfield olarak devam ediyor sanırsam, rusların 2.dünya savaşı sırasında almanlardan arakladıkları tekonoloji ile ürettikleri ural marka motosikletlerin üretimi devam ediyor ,şu andaki ural retro solo modeli o dönemdeki ( r 50 ile başlayan sanırım) boxer motorlu bmw lerle aynıdır.Keşke türkiyeye gelseler,meraklıları için www.ural.com
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
BEnim motosiklletime benziyor. Oldscholl akımı burdan çıkmıştı :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne varsa eskilerde var dermişim :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizimki de kuveyt savaşı motosikletiymiş o zaman..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle, düzgün durmayı bilmiyoruz. Derdimiz gözümüz hep başkasının sahip olduklarını almakta..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst