kuyucadısı Katılım 19 Ocak 2008 Mesajlar 10,285 27 Eyl 2008 Konu Yazar #1 daha önce yayınlandımı bilmiyorum... site üyelerimizden esin (esn) den bana kadar ulaşan bir gösteri videosu... bakalım sizde begenicekmisiniz
daha önce yayınlandımı bilmiyorum... site üyelerimizden esin (esn) den bana kadar ulaşan bir gösteri videosu... bakalım sizde begenicekmisiniz
OGLUMVE BEN Katılım 8 Şub 2008 Mesajlar 14,836 27 Eyl 2008 #2 süper o zamanki motorlarla yapılmış güzel bir gözteri :rendeer:
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 27 Eyl 2008 #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Çok güsel bir gösteri hayranlık derecesinde nasıl bir çalışma bu helal olsun ya
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 27 Eyl 2008 #7 Simdiki polisler neden boyle kurulus yildonumu hazirlamazlar Cok super
GorkeM1 Katılım 10 Haz 2006 Mesajlar 6,542 27 Eyl 2008 #9 Gosteri dedigin budur... Mukemmel... Tesekkurler cadi
kuyucadısı Katılım 19 Ocak 2008 Mesajlar 10,285 27 Eyl 2008 Konu Yazar #12 ilk izlediğimde akbank reklamları vardı ya onlar aklıma geldi hangi zamana aittir fikri olan varmı? :silent:
ilk izlediğimde akbank reklamları vardı ya onlar aklıma geldi hangi zamana aittir fikri olan varmı? :silent:
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 27 Eyl 2008 #13 Çok güzel.Paylaşım için teşekkürler.:cat:
seccomann01 Katılım 26 Eyl 2008 Mesajlar 168 27 Eyl 2008 #15 harika paylaşım için saol :queen::queen::queen:
GorkeM1 Katılım 10 Haz 2006 Mesajlar 6,542 27 Eyl 2008 #16 kuyucadısı' Alıntı: hangi zamana aittir fikri olan varmı? :silent:[/I][/I] Genişletmek için tıkla ... 1953
kuyucadısı' Alıntı: hangi zamana aittir fikri olan varmı? :silent:[/I][/I] Genişletmek için tıkla ... 1953
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 27 Eyl 2008 #17 çok ii yaa, adamlar neler yapmışbiz anca teker yapalım
B brave_turk Katılım 1 Eyl 2008 Mesajlar 17 27 Eyl 2008 #18 adamların kaç sene önceki gösterisi helal olsun.o zamandan bu zamana glişen pek bişe yok gibi.. paylasım içi tşk ler.
adamların kaç sene önceki gösterisi helal olsun.o zamandan bu zamana glişen pek bişe yok gibi.. paylasım içi tşk ler.
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 27 Eyl 2008 #20 On Numara... Sağol Kuyucadısı. Eğitimi tam almışlar, geçişler dönüşler çizgisini kaybetmiyor.