2 aylık Yamaha R25 1 aydır serviste nereye şikayet etmeliyim?

Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
7
Merhaba, Mart 2016'da sıfır km olarak aldığım 2015 model Yamaha R25 yağ pompası problemi nedeniyle 1 aydır serviste. Rodajına dikkat ettim 1000km bakımını serviste yaptırdım. Yaklaşık 3500kmdeyken yolda güç kesti ve durdu. Servis gelip götürdü. Bir süre yağsız çalışması nedeniyle motor zarar görmüş ve tüm parçalar değişeceği söylendi. Ancak hem bundan sonra tekrar böyle bir problemle karşılaşırmıyım düşüncesi oldu bende hem 1 ay motorsuz kaldım hem de 2. el değerine etki edeceğinden dolayı canım sıkıldı. Yamaha değişimi kabul etmiyormuş. Bu konuyla ilgili ne yapabilirim başına gelen varsa yardımcı olabilir mi? Tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyım yoksa direk avukat aracılığıyla dava mı açayım?
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Servise ilk verdiğiniz günü kanıtlayan belgeleriniz var ise Tüketici Heyetine başvurun. Ellerinizi ensenize koyup beklemeye başlayın. Ayıplı maldan veya azami 30 iş günü tamir süresi gibi konulardan dolayı size günlük rapor vermeye başlarlar.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
tamir edilmiş motoru kabul etme sıfırını iste derim , mecbur geriye alacaklar honda yapıyor böyle bir uygulama
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Çok üzücü!Bir ara hastasıydım bu motorun.Bence tüketici mahkemesine başvurun hemen!
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Tüketici hakem heyetine başvuramazsınız. 2016 Yılında Tüketici Hakem Heyetleri için üst parasal sınır;İl Tüketici Hakem Heyetleri için 3.480 TL, İlçe Tüketici Hakem Heyetleri için 2.320 TL olarak tespit edilmiştir. Bu değerin üzerindeki ürünler için Tüketici Mahkemesi'ne başvurmanız gerekir. Bu aşamada bir avukattan yardım almanız bence doğru olacaktır.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
7
30 iş günü dolmadan bana teslim ettiler diyelim ki dolmasına az kaldı. Buna rağmen değişim talep edebilir miyim ya da tazminat davası mı açmalıyım? Servis ilgileniyor aslında parça gelme süreci uzadı sorun Yamaha Türkiye'nin değişimi kabul etmemesi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 işgünü 30 değil.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
7
Hakem heyetine başvuramıyormuşum ama? O zaman servise giriş kağıdıyla birlikte avukata gitmem gerekiyor sanırım bu durumda.
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
R25 hastası biri olarak son zamanlarda bu konuların artışı beni bu motordan soğuttu geçmiş olsun
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
O davalar varya o davalar 10 yıl süreni bile var. Sonunda bi motor parası davaya gidiyor. Ülkenin adaleti işe yaramaz. Tanıdık avukat varsa danışıp iş yapın.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Aynı muhabbet bize de oldu.Servis bakımlı olan 4.500 km deki r25 i hararet ve performans kaybı nedeniyle kaç kere servise götürdük çözemediler.

Aradan 1 hafta geçmeden motor yatak sardı.Servise götürdük ve yağ hunisi yüzünden yatak sarmış. Kullanıcı hatasından dolayı garantiye girmez falan dediler, garanti kapsamına sokturana kadar resmen servistekilerle tartıştık... Sonunda motor garantiden yapılmasına rağmen bizden bir miktar para aldılar, yağ parası falan.

Bakımını aksatmış olsaydık veya servis dışında yaptırmış olsaydık garanti dışı kalıp bize sağlam bir para kaçacaktı.....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Aynı muhabbet bize de oldu.Servis bakımlı olan 4.500 km deki r25 i hararet ve performans kaybı nedeniyle kaç kere servise götürdük çözemediler.

Aradan 1 hafta geçmeden motor yatak sardı.Servise götürdük ve yağ hunisi yüzünden yatak sarmış. Kullanıcı hatasından dolayı garantiye girmez falan dediler, garanti kapsamına sokturana kadar resmen servistekilerle tartıştık... Sonunda motor garantiden yapılmasına rağmen bizden bir miktar para aldılar, yağ parası falan.

Bakımını aksatmış olsaydık veya servis dışında yaptırmış olsaydık garanti dışı kalıp bize sağlam bir para kaçacaktı.....

Yahu ne sorunlu servisleri varmış diyesim geliyor.. Yahu ilerde XT660Z almak istiyorum, çok hoşuma gidiyor ama bu servisler yüzünden alınası değilmiş.
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
Hyosung gt 250r nin başına gelen r25 inde başına geliyor sorunun ne oldugunu kimse bilmiyor servisler dahil bi okadarda sorunsuz kullanan var benim motorum 600 km de inşallah problem olmaz gerçi milletin bok attıgı çinli motoru hala kullanıyorum en ufak ses gelmiyor maşallah
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
arabayı veriyorsun 3-5 günde çıkıyor o günler içinde altına bir araba veriyorlar bu ne böyle sonra neden motor gelişmiyo sadece devletin suçu değilki
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
50
5800 kilometredeki R25'imde yağ göstergesi motor çalışır halde uzun süre sönmüyor.Benim de başıma bu sorunun geleceğini düşünüyorum.İlk marşta bir sıkıntı yok motor çalıştığı andan 1 2 saniye içinde sönüyor fakat sorun motor ısındıktan sonra stop edip tekrar çalıştırdığımda yağ lambası uzun süreler sönmüyor.Bu şekilde motoru stop edip bekliyorum tekrar deniyorum ara ara ve ışık sönüyor.Servise götürsem bir şey olacağını düşünmediğim için patlayana kadar gideceğim gibi.5000 bakımı yapıldı bu arada.
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
hocam geçmiş olsun öncelikle, çinli motor olsa bu konu 200 sayfa olmuştu herhalde.
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
5800 kilometredeki R25'imde yağ göstergesi motor çalışır halde uzun süre sönmüyor.Benim de başıma bu sorunun geleceğini düşünüyorum.İlk marşta bir sıkıntı yok motor çalıştığı andan 1 2 saniye içinde sönüyor fakat sorun motor ısındıktan sonra stop edip tekrar çalıştırdığımda yağ lambası uzun süreler sönmüyor.Bu şekilde motoru stop edip bekliyorum tekrar deniyorum ara ara ve ışık sönüyor.Servise götürsem bir şey olacağını düşünmediğim için patlayana kadar gideceğim gibi.5000 bakımı yapıldı bu arada.
Motoru servise göster muhakkak yüksek süratte kitler allah korusun kazaya sebebiyet verir
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
5800 kilometredeki R25'imde yağ göstergesi motor çalışır halde uzun süre sönmüyor.Benim de başıma bu sorunun geleceğini düşünüyorum.İlk marşta bir sıkıntı yok motor çalıştığı andan 1 2 saniye içinde sönüyor fakat sorun motor ısındıktan sonra stop edip tekrar çalıştırdığımda yağ lambası uzun süreler sönmüyor.Bu şekilde motoru stop edip bekliyorum tekrar deniyorum ara ara ve ışık sönüyor.Servise götürsem bir şey olacağını düşünmediğim için patlayana kadar gideceğim gibi.5000 bakımı yapıldı bu arada.

motor kendisi durduk yere mi stop ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst