Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #21
güzel gezi olmuş elinize sağlık resimlerin arasına bir iki cümle yorum yazsaydınız daha iyi lurdu ama olsun güzel gezi :cat:
o deyilde köfteler güzel miş :queen:
evet güzel olurdu yorum ama çok geş olmuştu uyku geldi gözler kapanıyordu sadece resim atabildim.:mrgreen:
Ümmetim Perkitanım devam,devam.Süppersiniz.Tebrikler.:queen::rendeer:
sizde süpersiniz mesut hocam.seyrediyoruz sizleri.
Son düzenleme: