2 aralık kestanelik köfte ziyafeti

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel gezi olmuş elinize sağlık resimlerin arasına bir iki cümle yorum yazsaydınız daha iyi lurdu ama olsun güzel gezi :cat:

o deyilde köfteler güzel miş :queen:

evet güzel olurdu yorum ama çok geş olmuştu uyku geldi gözler kapanıyordu sadece resim atabildim.:mrgreen:

Ümmetim Perkitanım devam,devam.Süppersiniz.Tebrikler.:queen::rendeer:

sizde süpersiniz mesut hocam.seyrediyoruz sizleri.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
hazır gitmişken oradaki şehitliği ziyaret etseydiniz.güzel bir yerdi Alaiye Şehitliği
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
haklısın iyi olurdu benim bilgim yoktu,söyleyende olmadı tekrar gidersek aklımızda olsun.:pr:

''Çatalca Yarımadasını Tanıyalım''diye bir gezi başlığı açmıştım.Oradan resimleri alıntı yapıp köftelerin yanına koy istersen ağabey.Başka giden olursa,en azından yerini öğrenmiş olurlar.Gerçekten güzel biryer.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
güzel gezi olmuş paylaşım için saolun.bu arda gp1 deki arkadaş cesur değilmi.yinemi değişti motoru.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Nasıl kaçırmışim.! Haberim olsaydı bu güzel beraberliğe katılırdim. Neyse site dostlarımın mutlluğu benide mutlu etti. Yayınlanan fotoğraflar için teşekkürler.İnşallah bundan sonraki guruplarda buluşmak umuduyla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst