1999 suzuki hayabusa 34HA5742 siyah calinmistir

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
Selam arkadaslar allah kimsenin basina vermesin. Siyah renk siyah mono kapakli 1999 model hayabusa motorum acibadem fatih sokaktan calinmistir. Gorenlerin 5326009884 telefon numarina insaniyet namina haber vermeleri rica olunur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

Motorun soldaki gumus rengi koruma takozunun aksine saginda yoktur, vida dahi yoktur. Sol arka sinyalin arkasi kiriktir ve siyah bantla kapatilmistir. Depoda gumus siyah renk gecisinin ortasinda yesil fosforlu ince bant vardir. Cepten girdigimden resim eklemeyi beceremedim.
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
Resimleri ekledim arkadaşlar. Gören duyan lütfen haber versin, yukarıda telefon numaram mevcut.

PSTInN.jpg

T2MtGO.jpg

Z7ikwO.jpg
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
Koskoca motoru nasil caliyorlar ya okadarmi basit bu is. Mobese kamera falan yokmuydu civarda. Geçmiş olsun
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
polis evin karsisindaki AVM'nin kamerlarını ve yan tarafımızdaki dügün salonu ve barın kameralarını inceliyor. Arkadaslar benim cigerim yandı sizin malınıza zeval gelmez inşallah. Bilinen ne kadar tedbir varsa kesinlikle uygulayın. güvenlik, özel otopark, yokuş vs bunlara işlemiyor.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
çok geçmiş olsun,elleri kırılsın şerefsiz herifler.İnşallah bulunur.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Geçmiş olsun .o kadar kameraya rağmen umarım bulunur.Lakin otoparkda fayda etmezse nereye koyacağızki.En kesin çözüm aylık 50 100 tl arası bir kapalı otoparka koymak.Eğer çevrede otopark yoksada alarmlı disk kilidi vs önlemleri almak lazım .10 dakika işim var diye dısarıda bırakmamak lazım.Ne demişler su uyur düşman uyumaz ağa
 
Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
78
hayal edemiyorum benim motorum çalınsa delirirdim heralde çok canım yanardı :/ umarım en kısa sürede bulunur aslında motorlara takip cihazı gibi bişey takılmıyormu arabadaki gibi ? hani güzel bi önlem olurdu aslında
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
12
hayal edemiyorum benim motorum çalınsa delirirdim heralde çok canım yanardı :/ umarım en kısa sürede bulunur aslında motorlara takip cihazı gibi bişey takılmıyormu arabadaki gibi ? hani güzel bi önlem olurdu aslında

Takılıyor ancak aküyü çabuk bitiriyor ve motoru çalıştırmadan götürdükleri için motor çalışana kadar nerede olduğu bilinmiyor.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Takılıyor ancak aküyü çabuk bitiriyor ve motoru çalıştırmadan götürdükleri için motor çalışana kadar nerede olduğu bilinmiyor.

Yanlış bilgi vermeyelim. Takip cihazının kendinden şarjlı olanları var sadece motor giderken kendini şarj ediyor ve takip edilebilmesi için motorun çalışmasına gerek yok.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
12
Yanlış bilgi vermeyelim. Takip cihazının kendinden şarjlı olanları var sadece motor giderken kendini şarj ediyor ve takip edilebilmesi için motorun çalışmasına gerek yok.

O zaman doğru olabilir diyeyim ancak bizim şirkettekiler o şekilde olduğu için böyle yazdım ve benim motora a şirketin gps lerinden takacaktım o yüzden vazgeçmiştim. Keşke taksaymışım.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Geçmiş olsun çok gerçekten forumda var sj5000 gibi birşeydi o da direk haber veriyor size araba alarmı gibi 5km kadar menzili var. Devre kesici falan özelliği de var. İnşallah bulunur hırsız da yakalanır polise birşeyler gosterirseniz ya da tanıdık var ise daha çok ilgilenebilirler. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
106
temennileriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim dostlar. yaptığı görev olarak alt üst çok fazla tanıdık koyduk. Hatta bir kaç parlamenter bile ricacı oldular sağolsunlar. Kamera kayıtlarına ulaşıldı umarım en kısa zamanda bulunur. Allah kimsenin başına vermesin.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
geçmiş olsun arkadaşım :/ en kısa zamanda bulunsun inşalah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst