- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar;
Başlıktan da anlaşılacağı üzere 97 Model bir Funduromuz var. Ancak şöyle 2 derdimiz var ki oldukça can sıkıyor. Şimdiye kadar da kalıcı bir çözüm bulamadık.
Motosikletimiz ile şehir dışına uzun yol yaptığımızda genellikle herhangi bir problem göstermiyor. Ancak şehir içinde kullandığımızda motosiklet in benzin filtresinde benzin olmadığını görüyoruz. (Ki sanırım bu aletlerin orjinalinde böyle bir filtre yok, bizden önceki sahibi tarafından motorun depodan karburatore giden borusuna şöyle bir filtre eklenmiş)
Hali ile motor duruyor. Deponun altındaki anahtardan rezerv e alıp normal e döndürdükten sonra filtre tekrar dolmaya başlıyorve motor tekrar çalışıyor. Bu sıkıntıların birincisi ve az önemsiz olanı.
Esas derdimiz ise motosiklet özellikle şehir içi kullanımda bir süre sonra 3 deviri geçmemeye , bu durumda iken gaza asılırsanız stop etmeye başlıyor. 1 vitesde 30km/s geçmenize müsade etmiyor. Bu sorun ise ya bir süre motosikleti yatırdıktan sonra kendi kendine geçiyor. Ya da karburatörlerin altındaki vidalardan biraz benzin akıttıktan sonra motosiklet kendine geliyor.
Bu iki sorunu kalıcı olarak nasıl çözeceğimiz hakkında bilgisi olan ya da başına benzer sıkıntılar gelmiş olan arkadaşlarımız varsa ve yardımcı olabilirler ise gerçekten makbule geçecek
Başlıktan da anlaşılacağı üzere 97 Model bir Funduromuz var. Ancak şöyle 2 derdimiz var ki oldukça can sıkıyor. Şimdiye kadar da kalıcı bir çözüm bulamadık.
Motosikletimiz ile şehir dışına uzun yol yaptığımızda genellikle herhangi bir problem göstermiyor. Ancak şehir içinde kullandığımızda motosiklet in benzin filtresinde benzin olmadığını görüyoruz. (Ki sanırım bu aletlerin orjinalinde böyle bir filtre yok, bizden önceki sahibi tarafından motorun depodan karburatore giden borusuna şöyle bir filtre eklenmiş)
Hali ile motor duruyor. Deponun altındaki anahtardan rezerv e alıp normal e döndürdükten sonra filtre tekrar dolmaya başlıyorve motor tekrar çalışıyor. Bu sıkıntıların birincisi ve az önemsiz olanı.
Esas derdimiz ise motosiklet özellikle şehir içi kullanımda bir süre sonra 3 deviri geçmemeye , bu durumda iken gaza asılırsanız stop etmeye başlıyor. 1 vitesde 30km/s geçmenize müsade etmiyor. Bu sorun ise ya bir süre motosikleti yatırdıktan sonra kendi kendine geçiyor. Ya da karburatörlerin altındaki vidalardan biraz benzin akıttıktan sonra motosiklet kendine geliyor.
Bu iki sorunu kalıcı olarak nasıl çözeceğimiz hakkında bilgisi olan ya da başına benzer sıkıntılar gelmiş olan arkadaşlarımız varsa ve yardımcı olabilirler ise gerçekten makbule geçecek